Skravletråd

Orket ikke å gå veien opp fra skolen etter sommeravslutningen i dag, den er så ekstremt kjedelig.
Prøvde ut en sti jeg hadde hørt om istedenfor.
Den var fantastisk vakker.
Jeg er vant med å gå stiene i skogen ovenfor her vi bor, og de er tidvis ganske bratte, så bratte tynne stier er jeg vant med, men må innrømme at denne var til tidvis så bratt at den var ganske utfordrende.
Jippi, denne må jeg prøve igjen :)

Orket ikke å gå veien opp fra skolen etter sommeravslutningen i dag, den er så ekstremt kjedelig.
Jeg er vant med å gå stiene i skogen ovenfor her vi bor, og de er tidvis ganske bratte, så bratte tynne stier er jeg vant med, men må innrømme at denne var til tidvis så bratt at den var ganske utfordrende.

Herrrrrrlig :p

Høres ut som en super trenings-sti:)

Bare for å ha sagt det.
Ikke sikkert jeg får så bra tall på fredag.
2 sommerfester, mannen har vært bortreist så mistet tirsdagstreningen og kommer uværet som meldt i kveld så er jeg ikke sikker på om det blir noe i kveld heller.

Spent på veiing i morgen - vært flink med både mat og trening. Tror jeg får til trening i kveld - antagelig på mølla på grunn av været.

Hvilken skritteller skal jeg stole på?:eek:
Den på armen (polar) eller den på mobilen? På tirsdag var det 10000 skritt forskjell?!o_O Mest på mobilen?

Hvilken skritteller skal jeg stole på?:eek:
Den på armen (polar) eller den på mobilen? På tirsdag var det 10000 skritt forskjell?!o_O Mest på mobilen?
Jeg stoler ikke på mobilen, men mener å ha hørt noe om at andre har hatt problemer med Polar som ikke teller.
Min mobil reagerer også på rare ting som for eksempel dersom den ligger på kjøkkenbenken og jeg kutter grønnsaker begynner den å telle skritt...

Hva viste klokken, hva viste mobilen og hvor aktiv var du i går?

Jeg stoler ikke på mobilen, men mener å ha hørt noe om at andre har hatt problemer med Polar som ikke teller.
Min mobil reagerer også på rare ting som for eksempel dersom den ligger på kjøkkenbenken og jeg kutter grønnsaker begynner den å telle skritt...

Hva viste klokken, hva viste mobilen og hvor aktiv var du i går?
Jeg gikk/løp 10,2 km:) og var generelt i grei bevegelse hele dagen..
Klokken sier 24015, mobilen sier faktisk 35154!:eek:

Back
Topp