Det er helt fantastisk!Fikk opp denne før idag på appen til klokken min 157 dager på rad jeg har nådd 10.000 skritt
Vis vedlegget 299846
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt fantastisk!Fikk opp denne før idag på appen til klokken min 157 dager på rad jeg har nådd 10.000 skritt
Vis vedlegget 299846
Siden jeg når er over 10.000 skritt i dag også så er jeg oppe i 158 dagerDet er helt fantastisk!![]()
Det MÅ du jo klare!!Siden jeg når er over 10.000 skritt i dag også så er jeg oppe i 158 dager
Om 25 dager er jeg oppe i et halvt år uten en dag under 10.000 skritt, og det SKAL jeg klare
Og har jeg først klart et 1/2 år bør jeg jo også klare et heltDet MÅ du jo klare!!![]()
Fikk opp denne før idag på appen til klokken min 157 dager på rad jeg har nådd 10.000 skritt
Vis vedlegget 299846
Siden jeg når er over 10.000 skritt i dag også så er jeg oppe i 158 dager
Om 25 dager er jeg oppe i et halvt år uten en dag under 10.000 skritt, og det SKAL jeg klare
Og har jeg først klart et 1/2 år bør jeg jo også klare et helt![]()
Er veldig fornøyd.Fantastisk!!!!! Du er rå!!!
Selvfølgelig gjør jeg det.Det greier du !!!!
Du klarer vel også over 10.000 mer eller mindre hver dag?Helt klart
Du klarer vel også over 10.000 mer eller mindre hver dag?
Er alene med barna i dag, og da får jeg ikke til trening.Mandagstreningen pluss 4 km kjapp tur er gjennomført![]()
For meg er det å klare det hver eneste dag en påminnelse om at jeg ikke vil tilbake til over 100 kgYes det gjør jeg men har hatt en og annen dag hvor jeg ikke har vært over. Har liksom ikke tenkt meg det som et mål men jammen et det et fint mål.
Er alene med barna i dag, og da får jeg ikke til trening.
Skal ut med litt søppel nå snart før jeg legger meg, da vil jeg klare å komme meg over 16.667 skritt som er det vi må ha i gjennomsnitt for å klare 500.000 skritt denne måneden
For meg er det å klare det hver eneste dag en påminnelse om at jeg ikke vil tilbake til over 100 kg
Mandager har vært den dagen jeg kan slappe avDet er jo helt supert det på en dag uten trening.
Mandag er blitt hellig trenings kveld for meg helt siden slankeperioden - stort sett er mannen hjemme da så funker stort sett.
LettOg har jeg først klart et 1/2 år bør jeg jo også klare et helt![]()
BraMandagstreningen pluss 4 km kjapp tur er gjennomført![]()