Skravletråd

Du får vandre i heimen og rundt huset etter barna sover
Det er kjedelig det....
Skal nok klare å komme meg over 10.000, men det spørs hvor mye mer.
Muligens 15.000 på mandag siden det er en litt travel dag.
Skal levere på SFO, levere i barnehagen, dra på jobb, ta t-bane og tog (lar bilen stå på jobb) til skole og fysio (som er rett ved siden av skole) og hente de to eldste, tog og t-bane tilbake og sommerfest i barnehagen til Lille U (barnehagen er rett ved siden av jobben).
Blir litt farting da

Endte på 20679 igår:)
Hittil idag har jeg 13669..
Det er jo supert.
Endte bare opp på 17.834 skritt i går, og har bare 4.160 til nå i dag.
Vi har vært i kirken med mamma og så grillet til lunsj (ikke det smarteste man kan gjøre dagen før veiing :P ) så blitt mye stillesitting.
Blir en treningstur i kveld dersom migrenen ikke blir for ille

Det er jo supert.
Vi har vært i kirken med mamma og så grillet til lunsj (ikke det smarteste man kan gjøre dagen før veiing :p ) så blitt mye stillesitting.
Høres ut som en koselig dag da:)
Krysser fingre for null migrene..

Høres ut som en koselig dag da:)
Krysser fingre for null migrene..
Har allerede tatt 2 omganger med medisiner i dag, og kan ta maks 3 ganger av den typen jeg har.
Høy puls kan gjøre et svakt anfall ganske sterkt, dersom jeg fremdeles er såpass svimmel og så mye murring når det nærmer seg kommer jeg til å ta siste omgang med medisiner ca 30 min. før jeg går ut.
Hadde egentlig planlagt full runde i dag siden jeg ikke skal tidlig på jobb i morgen og er ikke avhengig av å komme meg tidlig i seng så kan jeg ta meg tiden til det.
Vi får se hva som skjer

Har allerede tatt 2 omganger med medisiner i dag, og kan ta maks 3 ganger av den typen jeg har.
Høy puls kan gjøre et svakt anfall ganske sterkt, dersom jeg fremdeles er såpass svimmel og så mye murring når det nærmer seg kommer jeg til å ta siste omgang med medisiner ca 30 min. før jeg går ut.
Hadde egentlig planlagt full runde i dag siden jeg ikke skal tidlig på jobb i morgen og er ikke avhengig av å komme meg tidlig i seng så kan jeg ta meg tiden til det.
Vi får se hva som skjer
Så medisin har ikke full effekt etter første dose?:( så kjipt! Hva tar du?
Bruker Imigran selv:)
Trening med migrene eller snev av, er helt utelukket her:)

Så medisin har ikke full effekt etter første dose?:( så kjipt! Hva tar du?
Bruker Imigran selv:)
Trening med migrene eller snev av, er helt utelukket her:)
Imigran har ingen effekt på meg.
Bruker Cataflam.
Først en dose, så en til etter en 2-3 timer, da pleier jeg å få full effekt.
Noen ganger trenger jeg en siste ut på ettermiddagen dersom de første omgangene var om morgenen

Det er kjedelig det....
Skal nok klare å komme meg over 10.000, men det spørs hvor mye mer.
Muligens 15.000 på mandag siden det er en litt travel dag.
Skal levere på SFO, levere i barnehagen, dra på jobb, ta t-bane og tog (lar bilen stå på jobb) til skole og fysio (som er rett ved siden av skole) og hente de to eldste, tog og t-bane tilbake og sommerfest i barnehagen til Lille U (barnehagen er rett ved siden av jobben).
Blir litt farting da

Høres ut som bra skrittdag til tross for manglende trening.

Det er jo supert.
Vi har vært i kirken med mamma og så grillet til lunsj (ikke det smarteste man kan gjøre dagen før veiing :p ) så blitt mye stillesitting.

Lykke til :D

Kos med kirkebesøk med mamma da :)

Back
Topp