Jeg skal også trene søndagTenker nå å ta en treningsrunde på søndag kveld jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også trene søndagTenker nå å ta en treningsrunde på søndag kveld jeg![]()
Uff da, håper ikke det stemmerForresten, jeg har et lite forbehold.
Jeg skal til å utredes for en hjertefeil.
Inntil videre, og mest sannsynlig dersom jeg har den, kan jeg kjøre på som før.
Men er en bitte liten mulighet for at jeg må kaste inn håndkledet når det kommer til aktivitetsnivå sånn etterhvert.....
Dersom jeg har den feilen betyr det mest sannsynlig bare at jeg må gå på noen medisiner, ikke noe mer enn detUff da, håper ikke det stemmer![]()
Hvorfor tror du at du har hjertefeil?Dersom jeg har den feilen betyr det mest sannsynlig bare at jeg må gå på noen medisiner, ikke noe mer enn det
Det er kjempe bra15.558 skritt til nå i dag![]()
Har hatt et par anfall som stemmer litt for godt med en arvelig feil vi har i familien så ønsker å få sjekket det oppHvorfor tror du at du har hjertefeil?noe ubehag eller bilyd?
Da har du shoppet mer enn megDet er kjempe bra
Ser til min store overraskelse at jeg har 19405shopping drar på seg skritt
![]()
Godt å sjekke det opp jaHar hatt et par anfall som stemmer litt for godt med en arvelig feil vi har i familien så ønsker å få sjekket det opp
Hehe, har nok detDa har du shoppet mer enn meg![]()
Har hatt et par anfall som stemmer litt for godt med en arvelig feil vi har i familien så ønsker å få sjekket det opp
Jeg ligger rett over 17.000 og blir ikke så mange til her heller.Og vel, det ble det: 26.348 skrittblir ikke mer for nå er sengen funnet
![]()
Masse lykke til.Mål for meg i juni:
Over 500.000 skritt
Trene minst 15 ganger (pluss gåturer)
Ned til under 65 kg
Jeg ligger rett over 17.000 og blir ikke så mange til her heller.
Hadde vært fint å komme over 20.000, men det blir ikke i dag
Masse lykke til.
Vurderer om jeg skal lage en egen juni tråd for oss når det nærmer seg![]()
Er ikke missfornøyd, pleier å ligge lavt på lørdager.Nye sjanser kommer og drøyt 17.000 er jo bra da![]()
Er litt det jeg også tenker påGjerne det så blir det enda enklere å følge opp