Klar ferdig gå!68,8 her og vil godt under 65 igjen. Tror nok den var enda litt mer rundt 17. mai men har vært ganske flink denne uken.
Nå kjører vi alle tre![]()
Håper jeg også snart ser 60 tallet igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klar ferdig gå!68,8 her og vil godt under 65 igjen. Tror nok den var enda litt mer rundt 17. mai men har vært ganske flink denne uken.
Nå kjører vi alle tre![]()
Strålende målMitt mål for juni:
- Over 500.000 skritt
- Under 70 kg
Har ikke mer enn 13000 skritt idagKommer til å bli vanskelig å komme over 20.000 skritt i dag, er jeg virkelig heldig så kommer jeg over 15.000, men tviler sterkt.
Hvordan går det med dere?
4 bittesmå cmJeg er 168
Det klarer du vet duStrålende mål
Jeg vil også over 500.000 skritt og ned på 73 kg![]()
Jeg ligger akkurat nå på 13.050 og blir ikke så mange mer her hellerHar ikke mer enn 13000 skritt idagog blir ikke mye mer
![]()
Dakkars lille meg, spesielt 2 av dem irriterer meg, kunne godt har tenkt å være over 1,704 bittesmå cm![]()
Jeg må jo være like flink som degDet klarer du vet du![]()
Vanskelig å få mer om man er på jobb og ikke løper/går etter jobbJeg ligger akkurat nå på 13.050 og blir ikke så mange mer her heller
Jeg vil være flink, bare jeg kommer inn i rutinene igjenJeg må jo være like flink som deg![]()
Løpe/går tur etter jobb hadde jeg ikke tid til i dagVanskelig å få mer om man er på jobb og ikke løper/går etter jobb![]()
Det er ikke så mye kulere på 172 enn 168 vil jeg troDakkars lille meg, spesielt 2 av dem irriterer meg, kunne godt har tenkt å være over 1,70
Hadde det ikke vært for denne ryggen min (vokste knapt det året den ble fikset) så hadde jeg muligens vært en 5-10 cm høyere (men antagelig lavere enn mine 2 søstre)
Kommer man inn i gode rutiner er resten plankekjøringJeg vil være flink, bare jeg kommer inn i rutinene igjen![]()
Ikke jeg hellerLøpe/går tur etter jobb hadde jeg ikke tid til i dag
Jeg er egentlig ikke lav, men med to søstre på 176 og 182 har jeg alltid følt meg lavDet er ikke så mye kulere på 172 enn 168 vil jeg tro
Men du ser høyere ut? Synes jeg![]()
Det er det, har gjort det før, kan gjøre det igjenKommer man inn i gode rutiner er resten plankekjøring![]()
Det skjønner jegJeg er egentlig ikke lav, men med to søstre på 176 og 182 har jeg alltid følt meg lav![]()
Men nå er vi jo i siget, er vi ikke?Det er det, har gjort det før, kan gjøre det igjen
Er bare litt vanskelig å komme i gang
Tenker nå å ta en treningsrunde på søndag kveld jegMen nå er vi jo i siget, er vi ikke?
Litt kos i helga hører med, men fra mandag er det strengt igjen!![]()