Skravletråd

Etter 2 dager på hotell sånn rett etter en lang periode uten så veldig fokus på dette så er jeg ikke sikker på om jeg helt gleder meg til veiing i morgen...

Var vel på 69,6 før jeg koblet av.

Etter 2 dager på hotell sånn rett etter en lang periode uten så veldig fokus på dette så er jeg ikke sikker på om jeg helt gleder meg til veiing i morgen...

Var vel på 69,6 før jeg koblet av.

Masse lykke til!!!! Og går det sånn «Bob Bob» vet du jo hvorfor.
Jeg var 68,5 kg for et par uker siden. Tenker veie i morgen jeg også. Etter 17. mai etc etc vil jeg nok være for lyd om jeg ikke har økt ytterligere. Denne uken gar vært brukbar når det gjelder mat og mosjon så et håp om det. Sånn ca.

Masse lykke til!!!! Og går det sånn «Bob Bob» vet du jo hvorfor.
Jeg var 68,5 kg for et par uker siden. Tenker veie i morgen jeg også. Etter 17. mai etc etc vil jeg nok være for lyd om jeg ikke har økt ytterligere. Denne uken gar vært brukbar når det gjelder mat og mosjon så et håp om det. Sånn ca.
Ut av klær og slikt vil jeg tippe jeg er på rundt 73 nå, syns magen har blitt stor :(
(Men fremdeles langt bedre enn der jeg startet :) )

Ut av klær og slikt vil jeg tippe jeg er på rundt 73 nå, syns magen har blitt stor :(
(Men fremdeles langt bedre enn der jeg startet :) )

Fantastisk mye bedre og det er viktig å huske på.

Og jeg tenker det viktigste er hva vi gjør når vekten har gått litt opp - at vi får den ned igjen. I motsetning til tidligere hvor det skled helt ut igjen.

Har faktisk ikke sneket har inne engang.
Men er tilbake for fult nå.

Hvordan har det gått med deg mens jeg har vært borte?
Jeg har vært borte selv:P
Forsvant utpå glattisen i påska, og har ikke rettet opp kosthold og trening før nå:(
5 dager i Malaga hjalp vel heller ikke på vekta...:rolleyes:
Har ikke veid meg, tør ikke :( vet jeg har gått opp litt igjen, kjenner det på klærne og ser det på magen:confused:

Jeg har vært borte selv:p
Forsvant utpå glattisen i påska, og har ikke rettet opp kosthold og trening før nå:(
5 dager i Malaga hjalp vel heller ikke på vekta...:rolleyes:
Har ikke veid meg, tør ikke :( vet jeg har gått opp litt igjen, kjenner det på klærne og ser det på magen:confused:
Med andre ord, vi er i samme båt.
Skal vi ta oss sammen sammen også?

Innveiing i morgen og starte på blanke ark?

Vi veier alle tre i morgen for å få «fakta» på
Bordet - virker som alle har gått litt opp.
Resten av mai og ikke minst juni blir det knallhard jobbing.

Back
Topp