Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er, ble bare 13.492 her i går.Ble rett over 30.000 skritt i dag - «lader» opp til juni![]()
Flink du er, ble bare 13.492 her i går.
Etter 2 dager på hotell sånn rett etter en lang periode uten så veldig fokus på dette så er jeg ikke sikker på om jeg helt gleder meg til veiing i morgen...
Var vel på 69,6 før jeg koblet av.
Ut av klær og slikt vil jeg tippe jeg er på rundt 73 nå, syns magen har blitt storMasse lykke til!!!! Og går det sånn «Bob Bob» vet du jo hvorfor.
Jeg var 68,5 kg for et par uker siden. Tenker veie i morgen jeg også. Etter 17. mai etc etc vil jeg nok være for lyd om jeg ikke har økt ytterligere. Denne uken gar vært brukbar når det gjelder mat og mosjon så et håp om det. Sånn ca.
Ut av klær og slikt vil jeg tippe jeg er på rundt 73 nå, syns magen har blitt stor
(Men fremdeles langt bedre enn der jeg startet)
HahaDu gjorde det i går
Har heller ikke tid til en mil om dagen
Vurderte på pur f*** å ta en ekstra tur for å slå deg, men gadd ikke (noen ganger kan også jeg være lat)
Vi kan jo ikke gi opp denne motivasjons-trådenEr forresten fryktelig gøy å komme tilbake hit og oppdage at det fremdeles er liv her![]()
Hellige jul!Ble rett over 30.000 skritt i dag - «lader» opp til juni![]()
Selvfølgelig kan dere ikke det.Vi kan jo ikke gi opp denne motivasjons-tråden![]()
Krysser fingre for et pent tallEtter 2 dager på hotell sånn rett etter en lang periode uten så veldig fokus på dette så er jeg ikke sikker på om jeg helt gleder meg til veiing i morgen...
Var vel på 69,6 før jeg koblet av.
Ååhh....savnet deg også!Selvfølgelig kan dere ikke det.
Må innrømme jeg har savnet dere litt.
Har faktisk ikke sneket har inne engang.Ååhh....savnet deg også!![]()
Selvfølgelig kan dere ikke det.
Må innrømme jeg har savnet dere litt.
Jeg har vært borte selvHar faktisk ikke sneket har inne engang.
Men er tilbake for fult nå.
Hvordan har det gått med deg mens jeg har vært borte?
Med andre ord, vi er i samme båt.Jeg har vært borte selv
Forsvant utpå glattisen i påska, og har ikke rettet opp kosthold og trening før nå
5 dager i Malaga hjalp vel heller ikke på vekta...
Har ikke veid meg, tør ikkevet jeg har gått opp litt igjen, kjenner det på klærne og ser det på magen
![]()
Høres ut som en god planMed andre ord, vi er i samme båt.
Skal vi ta oss sammen sammen også?
Innveiing i morgen og starte på blanke ark?

Joa, min også, men må liksom også ha et utgangspunkt for videre arbeid.Høres ut som en god planjeg er med!
Selv om vekta i morgen vil ødelegge dagen min!![]()