Nei, hadde forventet et verre resultat i grunnIkke ille med 200 gram når det har hvert en helg med masse mat og vin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hadde forventet et verre resultat i grunnIkke ille med 200 gram når det har hvert en helg med masse mat og vin![]()
Høres supert ut!!!Tilbake til startvekt , og gått inn ca 10 cm rundt midja nå 6 mnd etter fødselog det er med lite/nesten ingen trening
Har funnet en matplan som funker knall for meg og har nå startet en mammagruppe på face for å å hjelpe andre mødre med det samme
Og for at jeg selv syns det er mer motiverende å være fler
flere som vil joine?
Høres supert ut!!!
Hva spiser du???
Og hva heter gruppen?
Fredag igjen gitt-1,1 kg!!
![]()
Utrolig deilig!!WOW!!!!!! Så flott
Utrolig deilig!!![]()
7 kg siden januarDet trot jeg deg påblitt mange kilo etter jul ?
Jeg er tilbake nå, kanskje det blir litt liv og motivasjon her daHer var det stille?!
Jeg har sklidd utpå litt....først påske, så Malaga med mamma...sliter med å finne motivasjon![]()
Jeg er tilbake nå, kanskje det blir litt liv og motivasjon her da
Har sklidd litt ut for meg også i denne eksamenslesingen
Skal se hva jeg klarer å få til, men blir ikke så mye skravling i kveld.Hyggelig og nyttig om vi greier dra i gang litt aktivitet her.
Skal se hva jeg klarer å få til, men blir ikke så mye skravling i kveld.
Så fort Lille U er i seng drar jeg til skogs
Hvordan går det forresten med deg?
Heier på degEksamen er ferdig.
Så da får jeg vel snike meg tilbake inn hit igjen...
Skulle egentlig ha veid etter eksamen på fredag som var, men glemte det.
Tar det på fredag
Så bra du er tilbakeJeg er tilbake nå, kanskje det blir litt liv og motivasjon her da
Har sklidd litt ut for meg også i denne eksamenslesingen
Kanskje vi skal finne en utfordring til hverandre?Så bra du er tilbakedu er min motivasjon!!
![]()
Og jeg heier på degHeier på deg![]()