Skravletråd

Første uka var ganske kjip...tung i hode, oppblåst i mage og slapp[emoji13]
Nå uke 2 har det blitt lettere, mer energi og en god følelse[emoji1]
Den energien man får et helt fantastisk :)

Men ikke denne uken.
Trysil i helgen, København på tirsdag og Trondheim onsdag og torsdag.
Ikke tid til trening foruten tur i fjellet på lørdag, og ikke kontroll på hva jeg vil får servert

Siden jeg er fersk på dette; hva skjer om man spiser høykarbo måltid etter flere uker på strikt lavkarbo?[emoji4]
Er det veldig ødeleggende?
Er bedt på middag, ikke noe lavkarbo der[emoji13] kutter selvsagt ut poteter og slikt, men resten vet jeg jo ikke hva inneholder..

Siden jeg er fersk på dette; hva skjer om man spiser høykarbo måltid etter flere uker på strikt lavkarbo?[emoji4]
Er det veldig ødeleggende?
Er bedt på middag, ikke noe lavkarbo der[emoji13] kutter selvsagt ut poteter og slikt, men resten vet jeg jo ikke hva inneholder..
Jeg får en del vann i kroppen, men det forsvinner fort.
Enkelte kan også bli litt uggen i magen og litt slapp dagen etter.

Syns nå det skal være lov å skeie ut en gang i blant.

Jeg får en del vann i kroppen, men det forsvinner fort.
Enkelte kan også bli litt uggen i magen og litt slapp dagen etter.

Syns nå det skal være lov å skeie ut en gang i blant.

Enig med deg, en utskeielse innimellom må jo gå?![emoji16] handler også om trivsel og sosiale sammenkomster[emoji4] jeg kan ikke bare tenke på mat, mat, mat..

Enig med deg, en utskeielse innimellom må jo gå?![emoji16] handler også om trivsel og sosiale sammenkomster[emoji4] jeg kan ikke bare tenke på mat, mat, mat..
Enig,og tar en ostepop til [emoji14]

Poenget mitt er å vite "at nå har jeg en utskeielse".
En kontrollert en hvor man vet konsikvenesen er ikke så skadelig for motivasjonen som en sprekk.
Hvit når man vet det vil gå galt og ta mentalt kontroll

Enig,og tar en ostepop til [emoji14]

Poenget mitt er å vite "at nå har jeg en utskeielse".
En kontrollert en hvor man vet konsikvenesen er ikke så skadelig for motivasjonen som en sprekk.
Hvit når man vet det vil gå galt og ta mentalt kontroll

Da har jeg spist 3 biter med Peppes pizza idag[emoji38] min pappa som ville spandere på oss... fikk meg ikke til å takke nei, det hadde såret ham[emoji85]
Jaja, ny dag i morgen![emoji16]

Da har jeg spist 3 biter med Peppes pizza idag[emoji38] min pappa som ville spandere på oss... fikk meg ikke til å takke nei, det hadde såret ham[emoji85]
Jaja, ny dag i morgen![emoji16]

Tre biter pizza er da ikke så ille. Håper du nøt dem :D

Back
Topp