Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er1 time styrke, cardio og mage[emoji2]
Også glemte jeg å veie meg i morges!![emoji13][emoji85] nå kan jeg jo ikke gjøre det.... ta det i morgen tidlig kanskje[emoji4]
1 time styrke, cardio og mage[emoji2]
Også glemte jeg å veie meg i morges!![emoji13][emoji85] nå kan jeg jo ikke gjøre det.... ta det i morgen tidlig kanskje[emoji4]
Så flink du er![]()
Flinke deg!! Spennende med veiing![]()
Men tatt det i betraktning er det et bra resultat!!!Fikk veid meg idag: -0,1 kg[emoji38] ikke akkurat halleluja, men har tante rød[emoji4]
Men tatt det i betraktning er det et bra resultat!!!
Irriterer meg over wii og hdmi, fins en konverter til wii'en slik at vi kan bruke hdmi kabel og jeg da kan bruke wii fit vekta igjen.
Vet jeg bare må få bestilt den men skal jeg kjøpe fra teknikk magasinet til 300 kr og få den umiddelbart eller 32 kr på ebay og vente noen uker eventuelt 2 mnd. Heller faktisk mer mot eBay bare fordi jeg er gjerrig of vil håpe på det beste [emoji23]
Bestiller på torsdag tror jeg, vil vente til lønnBle det EBay??[emoji28]
Bestiller på torsdag tror jeg, vil vente til lønn
[emoji23][emoji23][emoji23] jaja gammel mentalitet jeg tydeligvis ikke blir kvitt
Kan fint vente men pga svensk toll og post blir den nok bestilt til NorgeJeg hadde ikke klart å vente[emoji23]
Kan fint vente men pga svensk toll og post blir den nok bestilt til Norge
De har begynt med moms fra første kr og de fleste som frakter tar administrasjonavgift på 125 kr nå [emoji44]
Hmmm inside information?Uff da, så kjipt?![emoji33] men sånn blir det nok her i Norge også etterhvert[emoji6]
Her går det bra, føret er så som så men jeg svømmer nå 3 ganger i uka og går kun til og fra jobb så det går heldigvis bra, nå er det pluss grader her og nesten ingen snø igjen [emoji54]Hvordan går det damer? I det flotte været/føret vi har her på Østlandet om dagen? Jeg har «fridd» til naboens løpemølle igjen (som i fjor vinter). Pluss at jeg er flink med å komme meg på mandags treningene.
Her går det bra, føret er så som så men jeg svømmer nå 3 ganger i uka og går kun til og fra jobb så det går heldigvis bra, nå er det pluss grader her og nesten ingen snø igjen [emoji54]
Om alt går som planlagt så kommet pappa med aktivitetsklokka imorgen så fra mandag satser jeg på å kunne sjekke steg osv igjen, kommer mest til å utforske den forsiktig de første dagene siden mannen reiser på sjefstreff I Stockholm mandag og kommer hjem sent onsdag da.