Skravletråd

Så koselig at du vil henge her med oss[emoji1] her er vi flinke til å heie på hverandre!
Så kjekt å bli så godt tatt imot :) Alle kan trenge en heiagjeng i blant.

Hei hei! Skal ikke gå ned selv nå fordi jeg nettopp er blitt gravid igjen, men skal prøve å holde vekten siden jeg har en del ekstra. Tenker å henge her etter fødsel og ;)
Så kjekt, gratulerer! Jeg gikk opp 30 kg første, og 18 kg andre. Da blir det mye å gå ned etterpå. Jeg sliter veldig med å beherske meg selv. Så det må jeg jobbe med fremover :) Hvor langt er du på vei?

Da har jeg begynt! Tok både vekt og mål i morges. Har dere egentlig felles veiedag? I dag har jeg spist veldig lite. Det var rett og slett fordi jeg ikke rakk å spise lunsj. I dag har vært en mer aktiv dag enn vanlig, 5000 skritt er faktisk bra til å være nå. Så det er jeg fornøyd med. Ser på statistikken fra klokka at jeg har gått rundt 3000-4000 skritt om dagen. Da kan det være et greit mål å øke til over 5000 dagen i første omgang.

Så kjekt, gratulerer! Jeg gikk opp 30 kg første, og 18 kg andre. Da blir det mye å gå ned etterpå. Jeg sliter veldig med å beherske meg selv. Så det må jeg jobbe med fremover :) Hvor langt er du på vei?
Samme her. Jeg dropper kaker, godteri, brus, is osv denne ganga. Men pizza og sånn er lov innimellom ;) er bare 4+5 ca, men vet at kvalmen sannsynligvis dukker opp og da må jeg bare prøve å finne noen sunne alternativer som jeg ikke spyr opp.

Lykke til med nedgangen din :) begynte også med 5000 skritt som mål, og økte så til 6000. Har gått fint, bortsett fra de siste dagene hvor formen har vært dårlig.

Hei dere! Er det greit jeg sniker meg inn her? :) Har tidligere vært med i slankekrigen og hatt dagbok men begge deler er det jo veldig stille rundt her om dagen.. :shy: Det er nå 2 mnd siden min andre og siste fødsel, og jeg er klar til å ta opp kampen mot kiloene igjen. Gikk mye ned i begynnelsen men nå har jeg begynt å gå opp igjen :mad: Så motivasjon trengs!
Selvfølgelig er det greit :)
Alle er velkomne her

Hellu:) Dundra på snart 100 titter innom. Jeg har vært super aktiv siden i vår. Formen har blitt mye bedre, kroppen kjennes strammere ut og vekta bare øker og øker... Vet jo at jeg bør fokusere på kondisjonen og at kroppen blir finere, men den vekta irriterer meg noe voldsomt!!
Da er du mindre enn meg når jeg startet, og se hvor langt jeg har kommet nå.
Dette klarer du helt fint :)

Da har jeg begynt! Tok både vekt og mål i morges. Har dere egentlig felles veiedag? I dag har jeg spist veldig lite. Det var rett og slett fordi jeg ikke rakk å spise lunsj. I dag har vært en mer aktiv dag enn vanlig, 5000 skritt er faktisk bra til å være nå. Så det er jeg fornøyd med. Ser på statistikken fra klokka at jeg har gått rundt 3000-4000 skritt om dagen. Da kan det være et greit mål å øke til over 5000 dagen i første omgang.
Jeg har veiedag på fredager, men det er siden det det er det som passer meg best.
Veldig mange som har fredag, men man kan ha hvilken dag man vil.

Her inne er det ingen krav

Så godt å være igang [emoji16]
Ingen felles veiedag, av praktiske grunner har mange på fredager da, men velg den dagen du liker best [emoji4]

Kvalm deluxe!

God motivasjon til å holde meg til lavkarbo! Gleder meg til å havne i ketose igjen! Mannen gleder seg ikke så mye da men det er hans problem (pga dårlig ånde) [emoji23][emoji23][emoji23]

Takk for det :) Jeg trenger virkelig et spark bak. Usunt kosthold kombinert med mye stillesitting pga amming er ikke det beste. Jeg kan ikke gå ned så fort, siden jeg ammer. Så jeg satser på å heller leve sunnere og mer aktivt uten å direkte slanke meg. Til jeg er ferdig med å amme :)

Ja, det er ikke bra å slanke seg under amme perioden, men å spise sunnere og bevege seg mye er bare fint

Jeg veier meg på fredager (ikke hver uke lenger nå som målet er nådd). Men man velger selv dag.

Back
Topp