Pusern
Gift med forumet
Håper det[emoji15]
Kakerester er sendt med mannen på jobb[emoji23] så slipper jeg å bli fristet...
Lurt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det[emoji15]
Kakerester er sendt med mannen på jobb[emoji23] så slipper jeg å bli fristet...
Lurt![]()

Ved tanke på sommerfest på jobben i morgen, muligens en trening som utgår samt mye mat i helgen så gruer jeg meg til veiing på fredag allerede.
RonjaR: Kommer ikke til å ta inn på deg denne uken, nei
Ved tanke på sommerfest på jobben i morgen, muligens en trening som utgår samt mye mat i helgen så gruer jeg meg til veiing på fredag allerede.
RonjaR: Kommer ikke til å ta inn på deg denne uken, nei
Ble en kveldstur her i dag - rask gange i 8 km med nabofruenhun er så imponert over hva jeg har fått til siste året og vil nå prøve gjøre noe liknende
så da satser jeg på noen fine turer med henne i blant (selv om tempo ikke er helt der mitt er nå). Tenker bra å ha noen rolige (og ikke minst hyggelige) økter i blant.
Spent på fredagens vekt - ett år etter jeg veidde meg inn på 84,5 kg![]()
Heia begge to fra meg![]()
Koselig å ha noen å gå med[emoji1]
Krysser fingre på fredag!
Dersom jeg ikke går opp denne uken da [emoji14]Foreløpig ingen god uke for meg heller, så tror nok du smyger deg innpå[emoji1]
Kjøpte meg nye bukser i går.
I størrelse 38!!
Yes - både hyggelig å skravle litt men kan være fint å bli dratt i gang litt også når motivasjonen ikke er top
Dersom jeg ikke går opp denne uken da [emoji14]
Kjøpte meg nye bukser i går.
I størrelse 38!!
Da blir det joggings når sønnen trener fotball.
Kos deg på joggetur[emoji1]
Alltid deilig og fint få gjort det på ettermiddagen. Så kan kvelden vies sofaen![]()