Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å savne deg utrolig mye når du er i mål
Så bra! Samme her egentlig, så håper det fortsetter sånn!Anbefalesdet "verste" er at jeg ikke føler det har vært så vanskelig denne gangen. Og nå kjennes det som kroppen spiller på lag med hodet og at den husker vekten jeg hadde langt tilbake i tid.
Ja er det, jobbe for å gå ned og aldri se 3 sifre på vekta igjen!
Så bra! Samme her egentlig, så håper det fortsetter sånn!
Og vi skal hjelpe deg til å komme ditHøres herlig ut, gleder meg til jeg kommer meg dit ned [emoji4]
Jeg har hatt noen frustrasjonen, spesielt etter nytt år, men samtidig deler jeg din følelse.Anbefalesdet "verste" er at jeg ikke føler det har vært så vanskelig denne gangen. Og nå kjennes det som kroppen spiller på lag med hodet og at den husker vekten jeg hadde langt tilbake i tid.
BMI er et tall som opprinnelig ble laget for å oppdager undervekt, ikke overvekt.Musemor nevnte å komme ned på normal BMI - det har jeg faktisk ikke tenkt sååå mye på men nå er jeg godt innafor. Herlig følelse!!!
Ønsker alle en flott helg. Skal prøve stikke innom her gjennom helgen, men kan ikke love
Nå gleder jeg meg til å møte folk som ikke har sett på et års tid [emoji14] og kose meg masse med god faglig input og alenetid![]()
Og jeg trenger all hjelp jeg kan få! [emoji4]Og vi skal hjelpe deg til å komme dit![]()
Ser jeg kan greie over 500.000 skritt for februar men da kan jeg ikke sitte på rompa døgnet rundt på seminaret. Litt tur eller kanskje litt dansing burde gjøre susen.
Ønsker alle en flott helg. Skal prøve stikke innom her gjennom helgen, men kan ikke love
Nå gleder jeg meg til å møte folk som ikke har sett på et års tidog kose meg masse med god faglig input og alenetid
![]()
Kommer nok til å fortsette å være her en stund, ting må jo også stabilisere seg.Og jeg trenger all hjelp jeg kan få! [emoji4]
Ihvertfall til dere forsvinner herifra
Viktig at du kommer i form før trening ellers kan du bli dårligere.I går var jeg hos søskenbarnet mitt og familien, sammen med mannen og foreldrene mine. Kjempekoselig! Drakk 1 1/2 glass rødvin. Kom hjem, etter en liten stund, så følte jeg meg uggen og kastet opp. Kan gjøre det i blant når jeg har drukket litt rødvin. Ble veldig sjokkert over at det i neste øyeblikk bare STO ut alle veier! :O
Skal være fornøyd med dagen i dag, dersom jeg kan få i meg litt fast føde, men aller helst masse væske, føler meg litt dehydrert. Null trening i dag...![]()
Når man har vært så stor som jeg har vært må vekten ned uansett om muskelmassen øker.Har forresten et spm til dere som veier dere jevnlig - jeg har ikke sjans til å tape vekt jeg... Spiser lite/moderat og sunt. Ikke noe snop eller noe, utenom helg. Går turer daglig, i variert lengde og trener styrketrening 2-4 ganger i uka. Mannen mener at jeg ikke må se på vekta, fordi muskler veier mer enn fett.
Hvordan er det med dere andre? Ser ut til at dere bare taper vekt, ingen som legger på seg med muskelvekt? Skal selvfølgelig ikke fokusere så altfor mye på tallene her, men synes jo helt klart det er motiverende å se av tallene synker, fremfor stagnering/økning for den saks skyld! :O Aller helst skal jeg jo stramme opp her og der!
Viktig at du kommer i form før trening ellers kan du bli dårligere.
Masse god bedring
Når man har vært så stor som jeg har vært må vekten ned uansett om muskelmassen øker.
Som du påpeker så veier muskler mer enn fett, det er også derfor det går saktere på slutten.
Jeg har en vekt som viser kroppens sammensetning av fett, vann og muskler så har det i bakhodet, ja
Da var siste trening før veiing gjennomført.
Forrige ukes vekt var 78,9 kg og har ekstremt lyst til å se 7-tallet på andreplassen i morgen selv om over 1 kg på en uke er veldig mye...