Skravletråd

Turen var ikke så ille som jeg fryktet, kan ikke direkte klage på - 3,3 kg [emoji3]
I forhold til mengde karbohydrater og fett som ble konsumert der er jeg veldig fornøyd med det samt manglende fysisk aktivitet, kanskje jeg frøs av meg kg [emoji23]

Utrolig bra :D

I Stockholm nå. Ble litt travelt for oppdatering før jeg dro :p

Minus 0,4 kg og er superfornøyd med det :D målet er på plass innen påske (minst).

Turen var ikke så ille som jeg fryktet, kan ikke direkte klage på - 3,3 kg [emoji3]
I forhold til mengde karbohydrater og fett som ble konsumert der er jeg veldig fornøyd med det samt manglende fysisk aktivitet, kanskje jeg frøs av meg kg [emoji23]
Det er jo helt fantastisk.
Gratulerer så mye :)

I Stockholm nå. Ble litt travelt for oppdatering før jeg dro [emoji14]

Minus 0,4 kg og er superfornøyd med det :D målet er på plass innen påske (minst).
Så bra [emoji4] du er jo rett ved målet nå [emoji16]

Takk, ja jeg var redd for å ha gått opp i vekt! Ei jeg kjenner gikk opp 7 kg på 2 uker hos sine svigers! Og har jo ikke fått spist eller trent akkurat som jeg vil, men gleder meg nå til charlottenberg tur idag og gå overalt [emoji4]

Kjempemotiverende dette da!!! Nå er det bare å stå på

Høres herlig ut, gleder meg til jeg kommer meg dit ned [emoji4]

Anbefales :D det "verste" er at jeg ikke føler det har vært så vanskelig denne gangen. Og nå kjennes det som kroppen spiller på lag med hodet og at den husker vekten jeg hadde langt tilbake i tid.

Back
Topp