Skravletråd

Da er det flott vi er her for å motivere hverandre![emoji2]
Mitt mål er ned ca 5 kg og stramme opp[emoji4] tror det er 5 kg da, ikke vært på vekta siden før jul.... Tør ikke![emoji13]

Det greier du. Våren lokker i det fjerne - alt blir bedre da!!!

Jeg er hjemme med 2 syke barn så bli ikke så veldig mange skritt av det.
Skulle egentlig på besøk til ei venninne med bitteliten baby i kveld, men kommer til å skippe de siden jeg vil ikke dra med meg forkjølelsen herfra inn i et hus hvor det bor en baby på 3 uker, så da blir det trening i kveld

Ikke så galt at det ikke godt for noe:D

God bedring til barna og lykke til med trening!!!!

Tre timer shopping (drøyt 14.000 skritt) og 6 km rask tur (kaldt så vi måtte gå på) med en venninne og mye god prat - for en flott dag :p
Selv om jeg må jobbe helg i blant, setter jeg stor pris på hverdagsfridagene :D gir mye god kvalitetstid.

Ja, tar meg god tid. Jeg synes det er litt deilig å få litt egentid på studio og. "Skru av hjernen"[emoji6] føler jeg er på god vei og koser meg. Enn så lenge!

Så fine mål du har og, 3kg unna det er nærme! God trening!

Tusen takk :)
Masse lykke til du også:)

Nå går jeg kun tur.

Har gått på taekwondo, dans osv men ifølge en spesialist jeg var hos for ca 5 år siden snakket om at jeg måtte begynne helt fra scratch siden jeg hadde brutt kroppen ned, ville ikke helt innse det men etter 2 svangerskap hadde jeg nesten ikke annet valg og merker at han hadde helt rett så holder meg til turer, går mellom 5-7 km nærmest daglig hjemme og skal etterhvert ta enkle øvelser for å hjelpe til [emoji4]

Tur er supert og med vogn og i bakker øker pulsen som bare det !!!

Ca samme her, 5kg. Men egentlig så bør man bare droppe vekt og heller måle seg... det sier PTen min i hvert fall. Men det er jo litt gøy å veie seg iblandt og. Jeg har heller ikke vært på vekta siden jula[emoji38]

Målebåndet er selvsagt mer riktig[emoji12] men mye mer spennende med vekta!

Det høres lurt ut! Man skal ikke skimse av en god tur, veldig god trening. Ja 2 svangerskap tar jo på... Håper du på å fortsette med Kampsporten en dag da? [emoji5]
Hadde jeg bodd i Solør så absolutt, men den grenen jeg vil gå er ikke der jeg bor, og å kjøre nærmere 2 timer en vei to dager i uka får jeg vel heller ikke lov til av mannen tenker jeg

Men kan hende jeg finner noe som frister etterhvert, vet at jeg ikke skal begynne med karate (som er hva de har der jeg bor nå)

Tur er supert og med vogn og i bakker øker pulsen som bare det !!!
Ja og det merker jeg [emoji4]

Fortsatt litt problemer med benet/hofta, men ikke like ille som når det kom for ca 3 uker siden så er avhengig av vogna også i tilfelle jeg begynner å halte [emoji23]

Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv

Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv

Vi er spente og heier på deg uansett!!! Og går det ikke helt veien vet du hvorfor :rolleyes:

Back
Topp