Pusern
Gift med forumet
Ikke noen planer denne uken, full rulle med jobbehelg[emoji849]
Kos deg på hytta!
God jobbehelg - me too
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noen planer denne uken, full rulle med jobbehelg[emoji849]
Kos deg på hytta!
Håper du har hatt en koselig dag![emoji2]
Da er det flott vi er her for å motivere hverandre![emoji2]
Mitt mål er ned ca 5 kg og stramme opp[emoji4] tror det er 5 kg da, ikke vært på vekta siden før jul.... Tør ikke![emoji13]
Jeg er hjemme med 2 syke barn så bli ikke så veldig mange skritt av det.
Skulle egentlig på besøk til ei venninne med bitteliten baby i kveld, men kommer til å skippe de siden jeg vil ikke dra med meg forkjølelsen herfra inn i et hus hvor det bor en baby på 3 uker, så da blir det trening i kveld
Ja, tar meg god tid. Jeg synes det er litt deilig å få litt egentid på studio og. "Skru av hjernen"[emoji6] føler jeg er på god vei og koser meg. Enn så lenge!
Så fine mål du har og, 3kg unna det er nærme! God trening!
Nå går jeg kun tur.
Har gått på taekwondo, dans osv men ifølge en spesialist jeg var hos for ca 5 år siden snakket om at jeg måtte begynne helt fra scratch siden jeg hadde brutt kroppen ned, ville ikke helt innse det men etter 2 svangerskap hadde jeg nesten ikke annet valg og merker at han hadde helt rett så holder meg til turer, går mellom 5-7 km nærmest daglig hjemme og skal etterhvert ta enkle øvelser for å hjelpe til [emoji4]
Ca samme her, 5kg. Men egentlig så bør man bare droppe vekt og heller måle seg... det sier PTen min i hvert fall. Men det er jo litt gøy å veie seg iblandt og. Jeg har heller ikke vært på vekta siden jula[emoji38]
Takk! Og god jobbhelg til deg[emoji5]
Nesten pinlig men det gjorde jeg. 14.876 skritt på shopping![]()
God jobbehelg - me too![]()
Hadde jeg bodd i Solør så absolutt, men den grenen jeg vil gå er ikke der jeg bor, og å kjøre nærmere 2 timer en vei to dager i uka får jeg vel heller ikke lov til av mannen tenker jegDet høres lurt ut! Man skal ikke skimse av en god tur, veldig god trening. Ja 2 svangerskap tar jo på... Håper du på å fortsette med Kampsporten en dag da? [emoji5]
Så lenge det er skritt og ikke kronene du brukte er jo det bra [emoji4]Nesten pinlig men det gjorde jeg. 14.876 skritt på shopping![]()
Ja og det merker jeg [emoji4]Tur er supert og med vogn og i bakker øker pulsen som bare det !!!
Nesten pinlig men det gjorde jeg. 14.876 skritt på shopping![]()
Ble tur i dag.
Veiing i morgen som kommer til å gå til h***.
Tanteuke samt at jeg har vært hjemme med syke barn i 2 dager denne uken som har spist dårlig slik at jeg har tilbudt dem en del snaks for å hvertfall få i den litt energi og dermed endte opp med å også småspise en del selv
Så lenge det er skritt og ikke kronene du brukte er jo det bra [emoji4]
Ja og det merker jeg [emoji4]
Fortsatt litt problemer med benet/hofta, men ikke like ille som når det kom for ca 3 uker siden så er avhengig av vogna også i tilfelle jeg begynner å halte [emoji23]