Skravletråd

De heier på meg og har sagt jeg bare kan bruke den. Mølla står i et rom de ikke bruker og med TV så jeg forstyrrer ikke. Har til og med kode til ytterdøren så kan gå inn selv. Får nok finne på en kos gave som takk når vinteren er på hell.

Oi det er luksus da. Så heldig du er! Motivasjon i seg selv det, til å bruke den mye [emoji5]

Så flink du har vært og det like etter fødsel. Gratulerer med baby forresten. Du virker målbevisst og motivert og da får du det til. Men husk at det er helt ok å være sliten og ikke orke trene en dag når man har liten baby og antagelig ammer og er oppe på natten.
Tenk langsiktig og unn deg selv nyte babytiden.

Mine egne mål har vært
1. Gå ned fra 82,5 kg til 65 kg (er drøyt 3 kg unna målet nå)
2. Bli i mye bedre form. Først kondis og utåldenhet, så styrke og oppstramming.

Ja, tar meg god tid. Jeg synes det er litt deilig å få litt egentid på studio og. "Skru av hjernen"[emoji6] føler jeg er på god vei og koser meg. Enn så lenge!

Så fine mål du har og, 3kg unna det er nærme! God trening!

Gikk på vekta 30 desember og da viste den 101 [emoji22] så jeg jobber for å gå ned til normal vekt. Når jeg kommer ned dit om forhåpentligvis 18 mnd kommer sikkert nye mål [emoji4]

Lykke til!:) hva pleier du å trene?

I dag blir det ingen trening, kjører opp på hytta om få timer så blir endel sitting! Hva er deres treningsplaner for resten av uken?

Fridag i dag men blir både en shopping runde og tur ute med venninne. Så ikke direkte trening men tipper mange skritt :D
Jeg er hjemme med 2 syke barn så bli ikke så veldig mange skritt av det.
Skulle egentlig på besøk til ei venninne med bitteliten baby i kveld, men kommer til å skippe de siden jeg vil ikke dra med meg forkjølelsen herfra inn i et hus hvor det bor en baby på 3 uker, så da blir det trening i kveld

PT timer er en god investering. Om msn har go kjemi da [emoji6] du går fortsatt tur hver dag du? Hvor langt var det du pleide å gå?
Ikke hver dag.
Tirsdag, torsdag og søndagskveldene.
Har en runde på en 9-10 km som er i skogen og veldig ulent, og en runde på en 10-11 km på vei, men likevel mye stigning.
Den siste tiden har jeg for det meste tatt den lange, men pleier å varierer litt

Lykke til!:) hva pleier du å trene?
Nå går jeg kun tur.

Har gått på taekwondo, dans osv men ifølge en spesialist jeg var hos for ca 5 år siden snakket om at jeg måtte begynne helt fra scratch siden jeg hadde brutt kroppen ned, ville ikke helt innse det men etter 2 svangerskap hadde jeg nesten ikke annet valg og merker at han hadde helt rett så holder meg til turer, går mellom 5-7 km nærmest daglig hjemme og skal etterhvert ta enkle øvelser for å hjelpe til [emoji4]

Ikke hver dag.
Tirsdag, torsdag og søndagskveldene.
Har en runde på en 9-10 km som er i skogen og veldig ulent, og en runde på en 10-11 km på vei, men likevel mye stigning.
Den siste tiden har jeg for det meste tatt den lange, men pleier å varierer litt

Det er god trening. Både for kropp og sjel! Frisk luft! [emoji5]

Nå går jeg kun tur.

Har gått på taekwondo, dans osv men ifølge en spesialist jeg var hos for ca 5 år siden snakket om at jeg måtte begynne helt fra scratch siden jeg hadde brutt kroppen ned, ville ikke helt innse det men etter 2 svangerskap hadde jeg nesten ikke annet valg og merker at han hadde helt rett så holder meg til turer, går mellom 5-7 km nærmest daglig hjemme og skal etterhvert ta enkle øvelser for å hjelpe til [emoji4]

Det høres lurt ut! Man skal ikke skimse av en god tur, veldig god trening. Ja 2 svangerskap tar jo på... Håper du på å fortsette med Kampsporten en dag da? [emoji5]

Kan si litt om meg da:) er på måned nr 2/3 med trening, 5 mnd siden fødsel. Har et generelt mål om å stramme opp! Alt føles slappt.. lår, mage, rumpe osv. De store områdene. Så fokuset hos meg ligger mest på styrketrening. Fikk PT timer av mannen i fødegave ( etter mitt ønske [emoji12]) så har fått hjelp de første 4ukene. Nå er jeg on my own og merker at motivasjonen for å gå på trening uten PT avtalen er tung! Men jeg går. Ser ganske gode resultater men det er den motivasjonen! Føler meg så sliten hele tiden. Hva er deres mål?

Da er det flott vi er her for å motivere hverandre![emoji2]
Mitt mål er ned ca 5 kg og stramme opp[emoji4] tror det er 5 kg da, ikke vært på vekta siden før jul.... Tør ikke![emoji13]

Da er det flott vi er her for å motivere hverandre![emoji2]
Mitt mål er ned ca 5 kg og stramme opp[emoji4] tror det er 5 kg da, ikke vært på vekta siden før jul.... Tør ikke![emoji13]

Ca samme her, 5kg. Men egentlig så bør man bare droppe vekt og heller måle seg... det sier PTen min i hvert fall. Men det er jo litt gøy å veie seg iblandt og. Jeg har heller ikke vært på vekta siden jula[emoji38]

Back
Topp