Veldig koselig du henger med oss og heier. Håper ting ordner seg for deg så overskuddet kommer.
Takk, håper jeg også
Barnas utredninger skal være ferdig nå i februar og da roer det seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koselig du henger med oss og heier. Håper ting ordner seg for deg så overskuddet kommer.
Hva med kosthold, da?
Det er braDer er jeg nesten i målblitt mye flinkere!
Der er jeg nesten i målblitt mye flinkere!
Takk, håper jeg også
Barnas utredninger skal være ferdig nå i februar og da roer det seg![]()
Takk, håper jeg også
Barnas utredninger skal være ferdig nå i februar og da roer det seg![]()
Mener du at jeg også etter i dag kan finne på å ligge foran "O store"-går i antall skritt selv om jeg ikke skal trene i dag?
Er egentlig ganske lat dag her i dag også![]()

Det er bra
Vært på vekten etter jula enda![]()
Det er en god start og egentlig viktigst![]()
Så brada blir det sikkert mer tid til trening etc
Jeg har fått et problem...
Den gang jeg startet hadde jeg ikke noe dårlig selvbilde på grunn av overvekten, hadde egentlig innfunnet meg med at slik er det, og var glad og fornøyd med livet som det var.
Når jeg seg med selv i speilet nå klarer jeg ikke å se det jeg har klart å gå ned.
Det ser bare en veldig overvektig dame, og spesielt magen er ille
Selvfølgelig er det litt bra, det gir motivasjon til å fortsette, men kunne godt tenke å også se jeg har vært flink...
Er jo ikke mye du skal gå ned så det kan du klare helt fint.Tidenes motivasjon: syden i juli![emoji2]
Så gøy, alltid gøy med nye rekorder, og 3 stykker på en gang er fenomenaltGjennomførte maks tester i crossfit på torsdag, og satte tre rekorder forrige uke. Både i ren styrke og spenst. Så nå er neste testøkt i mai. Skal jobbe frem mot den for å slå rekordene mine.
Er jo ikke mye du skal gå ned så det kan du klare helt fint.
Begynn med å gå på vekten slik at du vet hva status er
Gjennomførte maks tester i crossfit på torsdag, og satte tre rekorder forrige uke. Både i ren styrke og spenst. Så nå er neste testøkt i mai. Skal jobbe frem mot den for å slå rekordene mine.