Au, hørtes ubehagelig ut!Er ikke særlig godt å gå rundt med et ferskt arr på innsiden av låret. Prøvde på en tur i stad, men føler stinga løsner![]()
Kanskje best å ta det med ro noen dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au, hørtes ubehagelig ut!Er ikke særlig godt å gå rundt med et ferskt arr på innsiden av låret. Prøvde på en tur i stad, men føler stinga løsner![]()
Får trene armene i stedetAu, hørtes ubehagelig ut!
Kanskje best å ta det med ro noen dager![]()
Høres ut som en god planFår trene armene i stedet![]()
Kos dere :-DMye bedre form. På plass på hytta. Ingen tur i dag men det blir bra innsats på antall skritt innen kvelden.
Greit å ta det rolig da ja. Hvor mange sting?Er ikke særlig godt å gå rundt med et ferskt arr på innsiden av låret. Prøvde på en tur i stad, men føler stinga løsner![]()
Jeg tella ikkeGreit å ta det rolig da ja. Hvor mange sting?
Mange nok det da, så greit å ta det med ro så det får gro. Greit å få et pent arr i det minste, og ikke et ujevnt og ikke så pent fordi man var i fot mye bevegelse for tidlig ;-)Jeg tella ikkemen er ikke så mange. 4 kanskje.
Men jeg blir jo rastløsMange nok det da, så greit å ta det med ro så det får gro. Greit å få et pent arr i det minste, og ikke et ujevnt og ikke så pent fordi man var i fot mye bevegelse for tidlig ;-)
Jeg syns du skal slappe av litt idag, jegStore spørsmålet, skal jeg gå opp i skogen i dag, eller ta en liten pause?
Har vært syk store deler av natten, men føler meg nesten helt fin nå.
Er vel egentlig det mannen også mener, er ikke helt sikker på om jeg er enig..Jeg syns du skal slappe av litt idag, jeg![]()
Det må du nesten føle på selvStore spørsmålet, skal jeg gå opp i skogen i dag, eller ta en liten pause?
Har vært syk store deler av natten, men føler meg nesten helt fin nå.
Du skal få en dag i mårra....Siden jeg fremdeles er slapp etter å ha fått i meg mat, og litt svimmel så utsetter jeg trening til i morgen.
Litt dumt egentlig, jeg hadde håpet å komme over 150.000 skritt i dag...
Ooh, hvilken veske??Jeg er nå ned 18,8 kg og endelig en BMI under 30.
Det krever en liten belønning.
Jeg har shoppet ny veske i dag![]()
Ooo! Hvilken veske?Jeg er nå ned 18,8 kg og endelig en BMI under 30.
Det krever en liten belønning.
Jeg har shoppet ny veske i dag![]()
Ooo! Hvilken veske?
DenneOoh, hvilken veske??
Vel fortjent!!
Den var lekker!!Denne
![]()