Skravletråd

Syk fortsatt med feber, vondt i kroppen og sår hals men ørlite bedre i dag enn i går så håper jeg snart kan være på normalen igjen.
Blir interesant veiing fredag etter dette - eneste fordel er at apetitten er bånn også. Når jeg plutselig finner ut at jeg ikke har spist på 7t er jeg ikke i form ;)

Syk fortsatt med feber, vondt i kroppen og sår hals men ørlite bedre i dag enn i går så håper jeg snart kan være på normalen igjen.
Blir interesant veiing fredag etter dette - eneste fordel er at apetitten er bånn også. Når jeg plutselig finner ut at jeg ikke har spist på 7t er jeg ikke i form ;)
Håper du snart blir frisk:)

Mye bedre dag i dag så satser på ok til helgen. Skal på fjellet og håper på et par gode turer der.

Jeg syns deg er så lite motiverende å
trene om dagen.. Har liksom for mye å gjøre.

Sånn er det her også:( tett program, trening blir ikke prioritert..
Jeg er nødt til å prioritere trening.
Gjøre jeg ikke det, klarer jeg ikke å holde på kostholdet heller.
Bruker også treningen for å hente meg inn dersom ting er ved å gå galt

Du er virkelig flink og viljesterk:D
At du klarer å komme deg ut etter en lang dag på jobb er imponerende!
Eller så kan man snu på det.
En lang dag med datamaskin, møter, barn som maser, rush-trafikk, middagslaging ++++
Så komme opp i skogen, stillhet, egne tanker, alene..
Det er så utrolig deilig og gir meg energi

Mye bedre form. På plass på hytta. Ingen tur i dag men det blir bra innsats på antall skritt innen kvelden.

Er ikke særlig godt å gå rundt med et ferskt arr på innsiden av låret. Prøvde på en tur i stad, men føler stinga løsner:P

Back
Topp