Det er helt santAv erfaring er det lettere å ha ungene alene dersom jeg finner på noe, og det vil bli en veldig kjedelig ferie dersom man går hjemme og stamper dag ut og dag inn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt santAv erfaring er det lettere å ha ungene alene dersom jeg finner på noe, og det vil bli en veldig kjedelig ferie dersom man går hjemme og stamper dag ut og dag inn
Så hvorfor imponert, er jo bare ren logikkDet er helt sant![]()
Imponert fordi her i huset er dørstokkmila langSå hvorfor imponert, er jo bare ren logikk![]()
Den var det i begynnelsen, men har blitt kortere etterhvertImponert fordi her i huset er dørstokkmila lang![]()
Derav imponertDen var det i begynnelsen, men har blitt kortere etterhvert
Går lettere av en eller annen grunn når jeg har barna alene som nåDerav imponert![]()
Vel da får du hvertfall trent immunforsvaret, så noe trening er det.syk.no så ingen trening og mest sofa
God bedringsyk.no så ingen trening og mest sofa
Enklere da jaGår lettere av en eller annen grunn når jeg har barna alene som nå
God bedringsyk.no så ingen trening og mest sofa
Hmmm....tipper du?!Gjett hvem som har vært i bursdag og spist mye kake !
Ja, var godt. Men nå blir det to dager med strenge regler. For jeg skal ikke ha pluss på vekta denne ukaHmmm....tipper du?!
Deilig da!
Det blir nok herlig jaGleder meg så til å få trent i morgen.
To dager uten føles for mye ut
Krysser fingre for degJa, var godt. Men nå blir det to dager med strenge regler. For jeg skal ikke ha pluss på vekta denne uka![]()
Jeg merker det.Det blir nok herlig ja
Man blir faktisk avhengig![]()
Har er ikke det, nei.
Han kunne nok fint klart den, men da hadde han sittet foran dataen hele dagen og glemt å spise så vil helst unngå det
På de to første dagene i oktober har jeg klart rett over 50.000 skritt, og 25 km..
Er vel det man kaller en god start
Kommer ikke til å fortsette i det tempoet