Ja, selvsagt...han er vel ikke på SFO lengerEldsten har høstferie, og syns han er for liten å være hjemme alene en hel dag, så var nødt til det
Ville heller ikke latt ham være alene en hel dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, selvsagt...han er vel ikke på SFO lengerEldsten har høstferie, og syns han er for liten å være hjemme alene en hel dag, så var nødt til det
Har er ikke det, nei.Ja, selvsagt...han er vel ikke på SFO lenger
Ville heller ikke latt ham være alene en hel dag![]()
Det samme hadde nok skjedd herHar er ikke det, nei.
Han kunne nok fint klart den, men da hadde han sittet foran dataen hele dagen og glemt å spise så vil helst unngå det
Jeg er med på den :-DVurderer å lage en ekstra utfordring.
Helsemyndighetene anbefaler man går minst 10.000 skritt hver dag.
I oktober er det 31 dager, det vil si 310.000 skritt etter anbefalingene.
Noen som blir med på å prøve å gå 300.000 skritt i oktober?
Alle skritt teller, jaJeg er med på den :-D
Teller alle skritt?
Da har jeg ordnet meg et innlegg i tråden ;-)Alle skritt teller, ja
Det er veldig bra, vet ikke hvor mange jeg hadde i september, er ikke helt sikker på hvor jeg finner månedsoversikten på appen, og dessuten så talte jeg heller ikke hele septemberDa har jeg ordnet meg et innlegg i tråden ;-)
Hadde nesten 273000 skritt i september, og det var med de dagene med skadet ankel, så satser på å klare det ;-)
Var over 300 000 i mai og juli.
Jeg får jo alt inn på polar-klokka mi, og synkroniserer med appen, og det er lett tilgjengelig i oversikten. Så jeg kan holde oversikt der også hvis jeg ikke får skrevet ned for hver dag.Det er veldig bra, vet ikke hvor mange jeg hadde i september, er ikke helt sikker på hvor jeg finner månedsoversikten på appen, og dessuten så talte jeg heller ikke hele september
Jeg har en slik S Health app som kom med telefonen med innebygd skritt-teller.Jeg får jo alt inn på polar-klokka mi, og synkroniserer med appen, og det er lett tilgjengelig i oversikten. Så jeg kan holde oversikt der også hvis jeg ikke får skrevet ned for hver dag.
Det er jaggu en sinnsyk startPå de to første dagene i oktober har jeg klart rett over 50.000 skritt, og 25 km..
Er vel det man kaller en god start
Kommer ikke til å fortsette i det tempoet
Har det, men nå tok jeg ekstra i de to dagene siden mannen skal være borte nå og jeg vil ikke få så mye tid til fokus på dette.Det er jaggu en sinnsyk start
Flinka!
Du har jo en super start med disse to dageneHar det, men nå tok jeg ekstra i de to dagene siden mannen skal være borte nå og jeg vil ikke få så mye tid til fokus på dette.
Blir ikke så mye den neste tiden
Blir ganske dårlig med skritt i dag, men håper det blir mer i morgen da vi skal innom et par museerDu har jo en super start med disse to dagene![]()
Det gjør det helt sikkertBlir ganske dårlig med skritt i dag, men håper det blir mer i morgen da vi skal innom et par museer
Først Norsk folkemuseeum og så Vikingeskipshuset som ligger rett bortenforDet gjør det helt sikkert
Hvilke museum?
Det blir gøyFørst Norsk folkemuseeum og så Vikingeskipshuset som ligger rett bortenfor
Var der i sommerDet blir gøykos dere!
Da blir det stasVar der i sommer
Ungene elsker det
Av erfaring er det lettere å ha ungene alene dersom jeg finner på noe, og det vil bli en veldig kjedelig ferie dersom man går hjemme og stamper dag ut og dag innDa blir det stas
Flink du er til å finne på ting med barna!