Aha, trodde du hadde en blanding av kontor og aktiv tjenesteNei, jeg går veldig lite på kontoret![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, trodde du hadde en blanding av kontor og aktiv tjenesteNei, jeg går veldig lite på kontoret![]()
Hvor da??De fleste smarttelefoner har det innebygd
Vurderer å lage en ekstra utfordring.
Helsemyndighetene anbefaler man går minst 10.000 skritt hver dag.
I oktober er det 31 dager, det vil si 310.000 skritt etter anbefalingene.
Noen som blir med på å prøve å gå 300.000 skritt i oktober?
Hvilken type har du?Hvor da??
iPhone 6.Hvilken type har du?
Jeg har ikke iPhone så vet ikke helt, men det høres rett ut.iPhone 6.
Jeg lastet ned en app nå og der sto det allerede skritt på i dag og tidligere dager. Kan det være riktig?
Ja lå en app som jeg hadde "ryddet" bort. Så mulig den har registret i bakhånd. Da legger jeg inn det som står for idag da.Jeg har ikke iPhone så vet ikke helt, men det høres rett ut.
Har noen kollegaer med iPhone som bruker skritteller på sine og etter hva jeg forstod så kom den med telefonen
I utgangspunktet, ja...men etter jeg fikk tilleggsansvar i sommer er det mest kontorAha, trodde du hadde en blanding av kontor og aktiv tjeneste
Har sendt Tamara PM for å få festet månedens tråder
SupertHar sendt Tamara PM for å få festet månedens tråder
Jippi, bra du fant hamForresten glemte å si, jeg fant igjen Hr. Motivasjon i går.
Han hadde gjemt seg i skogen
Jepp.Jippi, bra du fant hamden luringen...
Litt vanskeligere slike uker jaJepp.
Så da er det fult fokus igjen.
Bare synd det er ferieuke nå hvor jeg er alene med barna.
Syns det er mye vanskeligere med kosthold når jeg har fri og får ikke trent så mye som jeg vil når jeg er alene med barna
Skal nok få det til på sett og vis.Litt vanskeligere slike uker ja
Håper det ikke blir så verst allikevel. Hvor er mannen?![]()
Bra du får til en økt på onsdag daSkal nok få det til på sett og vis.
Kommer til å få til en treningsøkt på onsdagen.
Mannen er på konferanse i Sverige
Sender de yngste i barnehagen, og eldsten drar på besøk slik at jeg får trent og handlet.Bra du får til en økt på onsdag da
Krysser fingre for at uka går greit!
Har du tatt fri denne uka?Sender de yngste i barnehagen, og eldsten drar på besøk slik at jeg får trent og handlet.
Blir en del kilometer rask gange på grusvei, ikke skogen den dagen, men det går nok fint
Eldsten har høstferie, og syns han er for liten å være hjemme alene en hel dag, så var nødt til detHar du tatt fri denne uka?
Grus duger bra det også![]()