Jeg er så glad på dine vegneWOW!!!!!
Vet jeg får en tidlig og travel morgen i mirgen fredag, så gikk på vekten i dag!!!!!
78,0 kg!!!!!!!!
Det betyr ned 0,8 kg på 6 dager!!!! Og det kjenes også som et endelig farvel til 80-tallet!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så glad på dine vegneWOW!!!!!
Vet jeg får en tidlig og travel morgen i mirgen fredag, så gikk på vekten i dag!!!!!
78,0 kg!!!!!!!!
Det betyr ned 0,8 kg på 6 dager!!!! Og det kjenes også som et endelig farvel til 80-tallet!!!!
Jeg er så glad på dine vegne![]()
Huff nei da er det kanskje ikke så bra. Men sommer karusellen er stort sett i terreng. Så da får du bli medForeløpig er det ikke så veldig bra for mitt bekken og min rygg
Flink du har værtVeldig godt fornøyd med 8 km rask tur i dag!!!!'
Kanskje ikke det riktige underforumet å spørre om dette i?Heibare et spm til førstegangs gravide, er nå i uke 19, har ikke lakt på meg et gram. Er dette normalt ? Har ikke kastet opp osv så er ikke derfor jeg holder vekta. Syns dette er merkelig (men klager ikke)
Nei jeg aner ikke hvordan det sjedde heller ! Prøvde å slette men fikk det ikke til. Er litt ny her inne . *flau*Kanskje ikke det riktige underforumet å spørre om dette i?
Godt jobbetVeldig godt fornøyd med 8 km rask tur i dag!!!!'
Så bra4,2 km, kanskje 60% veldig rask gange og 40% jogging.
Men fy søren å jeg kjenner det i beina nå.
Litt stolt av meg selv da, har ikke prøvd å jogge siden videregående for over 20 år siden
Bra jobba4,2 km, kanskje 60% veldig rask gange og 40% jogging.
Men fy søren å jeg kjenner det i beina nå.
Litt stolt av meg selv da, har ikke prøvd å jogge siden videregående for over 20 år siden
Så braflink du er!
Og såen liten tur på 4,7 km sammen med frøkna i skogen etterpåBra jobba![]()
Så gøy, ingen sier det til megI dag var vi på besøk hos venner vi ikke har sett på noen uker, og det ble bemerket at jeg så slankere ut. "Good feeling"!!!
Så gøy, ingen sier det til meg![]()
Syns det jeg også...Men det må da synes godt på deg som har gått ned så mye.
En "liten" tur på 4,7.... Tipper du ikke sa det for 6 mnd sidenOg såen liten tur på 4,7 km sammen med frøkna i skogen etterpå