Skravletråd

Min mellomste forsvant på mandag og det tok så lang til før hun kom tilrette at politiet ble kontaktet.
Er nok heller litt ettervirkninger av det og det at en viss tante har kommet på besøk

Oj, så grusomt det må ha vært!!!! aller verste man kan tenke seg :( og med tantebesøk også var det mer enn lov å unne seg en liten utskeielse!!!

Startet dagen med en god porsjon felt med hjemmelaget eplesyltetøy helt uten sukker:D og det var så godt ❤ Også en liten går tur med voffsen :D

Jeg gir opp meg selv! Tror ikke jeg er motivert for vektnedgang og livsstilsendring likevel. Spiste is i går. Altfor glad i å kose meg. Samtidig er jeg ikke veldig glad i ho jeg ser i speilet om dagen. Følte for å syte litt..

Jeg gir opp meg selv! Tror ikke jeg er motivert for vektnedgang og livsstilsendring likevel. Spiste is i går. Altfor glad i å kose meg. Samtidig er jeg ikke veldig glad i ho jeg ser i speilet om dagen. Følte for å syte litt..

Her er det rom for å syte...
La ikke litt is og dårlig samvittighet ødelegge - tenk at "spist er spist" (bokstavelig talt) og se fremover. Er det vanskelig med maten etc, så forsøke trimme/gå litt allikevel. Ofte blir det både feil inntak og lite mosjon - greier man endre det ene, kommer ofte det andre etterhvert som motivasjon kommer.
Denne gangen prøver jeg tenke slik og føler det funker. Lykke til!!!

Syte er lov, det gjør vi alle innimellom.
Sliter veldig med motivasjonen selv om dagen.
Prøv å snu litt på det, hun i speilet vil bli bedre dersom du får det til.
Prøv å tenk på hvor fin hun kan bli.
En is nå og da er ikke så skadelig

Det er lov å gå på en smell :) alle Gjør det til og med de fiteste av de fiteste :) Det er da jeg tenker slik at om man har kjørt I feil retning enn dit man skulle så fortsetter man jo ikke å kjøre. Man snur bilen rundt og kjører den retningen man først hadde bestemt seg for :)

Syt i vei:)
Sliter skikkelig denne uka selv...tante rød på besøk og jeg klarer ikke holde meg unna sjokolade:rolleyes:

Skoledag i morgen. Ei som begynner i 1. og ei som begynner i 5. En helt ny verden med TO skoleunger. Ingen mer baby i hus :(
Noe vemodig :p

Men ville bare si beklager jeg ikke har vært noe særlig sosial her. Har ikke vært i form og vært litt i kjeller. Dermed har trening vært nedprioritert og barna blitt prioritert veldig. Det av energi jeg har er for de nå. Men nå begynner skole, og håper at fra mandag av er jeg på plass igjen nede på treningssenteret :)

Skoledag i morgen. Ei som begynner i 1. og ei som begynner i 5. En helt ny verden med TO skoleunger. Ingen mer baby i hus :(

Men ville bare si beklager jeg ikke har vært noe særlig sosial her. Har ikke vært i form og vært litt i kjeller. Dermed har trening vært nedprioritert og barna blitt prioritert veldig. Det av energi jeg har er for de nå. Men nå begynner skole, og håper at fra mandag av er jeg på plass igjen nede på treningssenteret :)
Lykke til med skolestart, og ny treningsstart:)

Lykke til med barna!!!

Kjapt inn for å si at det ble 3 km rask gange og litt styrke for armer og mage.
Veldig travelt de nærmeste to ukene men vet det blir bedre etter 1.09, så velger å være fornøyd med det jeg får til selv om det burde vært mer.
Skal sies at jeg har veldig aktive dager - i dag fortalte aktivitets måleren min at jeg hadde oppnådd 214% av målet mitt og gått 10,4 km

Gratulerer med to skolebarn:)
Håper formen din snart er bedre!

Kjapt inn for å si at det ble 3 km rask gange og litt styrke for armer og mage.
Veldig travelt de nærmeste to ukene men vet det blir bedre etter 1.09, så velger å være fornøyd med det jeg får til selv om det burde vært mer.
Skal sies at jeg har veldig aktive dager - i dag fortalte aktivitets måleren min at jeg hadde oppnådd 214% av målet mitt og gått 10,4 km
Alt hjelper, også en hektisk hverdag med mye bevegelse:D

Yes, jeg fikk sneket inn 2 km runden min - gikk raskt som bare det. Mer ble det ikke tid til!!!
Men er oppe i 185% av aktivitets målet (8,5 km) så bra generell aktivitet.

Ser nå at jeg har gått 40,5 km så langt i august - ikke mye å skryte av i forhold til mange men dette er jo første måneden med livs omlegging for meg så er fornøyd jeg. Jeg skal nå 60 km innen 31., og det betyr minst 2 km pr dag fremover (for å sikre om det faller bort en dag eller to på slutten).

Back
Topp