Tror jeg skjønte hva du mente.ta skal jeg teste ut litt i morra
Det fins film på youtube og rundt på nettet også som du kan se på. Er mye lettere å vise enn å forklare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skjønte hva du mente.ta skal jeg teste ut litt i morra
Får så dårlig samvittighet![]()
Ble sol etter hvertHåper det snur i løpet av dagen![]()
Hva studerer du?Haha, du kjenner meg. Snart så er det studier som venter frem mot eksamen, og da blir det lite trening![]()
Håper du slipper regnværPå jobb regnet det frem til rundt 10.
Hentet eldsten hos mamma og der var det strålende sol fra skyfri himmel.
Kom hjem og det pissregner
Ser riktig nok ut som om det kanskje klarner snart, håper det ellers blir jeg veldig våt på turen min.
Tror ikke jeg tar den røde løypen i dag
Tipper du klarer å lure inn noen økter allikevelHaha, du kjenner meg. Snart så er det studier som venter frem mot eksamen, og da blir det lite trening![]()
Så deilig daBle sol etter hvert![]()
God tur uansett værPå jobb regnet det frem til rundt 10.
Hentet eldsten hos mamma og der var det strålende sol fra skyfri himmel.
Kom hjem og det pissregner
Ser riktig nok ut som om det kanskje klarner snart, håper det ellers blir jeg veldig våt på turen min.
Tror ikke jeg tar den røde løypen i dag
Jeg går så fort jeg greier - prøver presse mrg selv litt. Jeg tok ikke tiden i dag - skal gjøre det neste gang. Men går såpass raskt at det er stadiet før småjogging. Ble svett som bare det.Det er bra.
Hvor fort går du da?
Men kos det da - han en fin familiehelg!!!Trim denne helgen går nok fløyten
Fikk akkurat tlf fra sjefen min om at vi kunne låne hans leilighet på Hafjell i helgen, så da blir det Lilleputthammer og Hundefossen på oss![]()
Weee, så moro!Trim denne helgen går nok fløyten
Fikk akkurat tlf fra sjefen min om at vi kunne låne hans leilighet på Hafjell i helgen, så da blir det Lilleputthammer og Hundefossen på oss![]()
Jeg går så fort jeg greier - prøver presse mrg selv litt. Jeg tok ikke tiden i dag - skal gjøre det neste gang. Men går såpass raskt at det er stadiet før småjogging. Ble svett som bare det.
Tipper du klarer å lure inn noen økter allikevel![]()
Hva studerer du?
Yes - det skal jeg.Det er veldig bra
Ta tiden, og bruk det som et mål på å slå neste gang du går.
Gjorde ikke det, men det er mindre fluer og mygg når det regner...Håper du slipper regnvær![]()
Ja, det blir spennende, jeg har fortsatt troa på 1,2 kgNå er jeg spent på veiingen i morgen.
Siden forrige veiing har det blitt 4 turer og fult fokus på kosthold.
Det må ha gitt fine resultater...
Lykke til til dere andre som også har veiedag i morgen