Skravletråd

Ikke noe galt i det...
Må gå en tur i morgen også, da kommer jeg over 80 km denne måneden :)
Det er jo superbra :D ble ikke tur på meg i dag heller, har hatt så mye å gjøre. Ble en halvtime på elipsemaskinen da i hvert fall, bedre enn ingenting. Merker faktisk litt forskjell allerede, tok litt lengre tid før jeg ble like sliten som første dagen, selv om det bare er tredje gangen :)

Det er jo superbra :D ble ikke tur på meg i dag heller, har hatt så mye å gjøre. Ble en halvtime på elipsemaskinen da i hvert fall, bedre enn ingenting. Merker faktisk litt forskjell allerede, tok litt lengre tid før jeg ble like sliten som første dagen, selv om det bare er tredje gangen :)
Så utrolig bra :)
Flink du er.
Jeg har liksom bare disse turene...

Håper det blir en ny utfordring for august for da henger jeg meg på den!!! Fint å ha et mål å trene mot. Jeg kommer til å veksle mellom raske turer ute og ellipse maskin inne ( vi har en stående i TV stuen.

Håper det blir en ny utfordring for august for da henger jeg meg på den!!! Fint å ha et mål å trene mot. Jeg kommer til å veksle mellom raske turer ute og ellipse maskin inne ( vi har en stående i TV stuen.
Det blir utfordring i august også :)
Jeg gjør det samme, går tur på dagtid og bruker elipsemaskinen etter A har lagt seg, fikk den på torsdag :D

Kjekt med elipsemaskin foran TV da:)

Det blir det.
Har planer om å lage trådene i kveld dersom ingen ander kommer meg i forkjøpet..

Det går helt fint, mindre jobb på meg :)

Sitter å lurer på om jeg skal prøve å utfordre meg selv litt.
Dersom jeg får meg en tur i kveld vil jeg komme over 80 km i juli.
Kanskje jeg skal prøve meg på 100 km i august...
Ja, det burde egentlig ikke være noe problem, det er bare drøye 3,2 km om dagen. Og går man en lang tur en dag så MÅ man jo ikke gå like langt neste dag, eller så har man også rom for en dag med pause :)

Ja, det burde egentlig ikke være noe problem, det er bare drøye 3,2 km om dagen. Og går man en lang tur en dag så MÅ man jo ikke gå like langt neste dag, eller så har man også rom for en dag med pause :)
Jeg skal prøve å gå 3-4 ganger i uken, og når jeg først går så går jeg 7 km +
Men om jeg klarer det kommer veldig an på jobben.

Fint å ha noe å strekke seg etter.

Back
Topp