Det er jo superbraIkke noe galt i det...
Må gå en tur i morgen også, da kommer jeg over 80 km denne måneden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo superbraIkke noe galt i det...
Må gå en tur i morgen også, da kommer jeg over 80 km denne måneden![]()
Så utrolig braDet er jo superbrable ikke tur på meg i dag heller, har hatt så mye å gjøre. Ble en halvtime på elipsemaskinen da i hvert fall, bedre enn ingenting. Merker faktisk litt forskjell allerede, tok litt lengre tid før jeg ble like sliten som første dagen, selv om det bare er tredje gangen
![]()
TakkSå utrolig bra
Flink du er.
Jeg har liksom bare disse turene...
Det blir utfordring i august ogsåHåper det blir en ny utfordring for august for da henger jeg meg på den!!! Fint å ha et mål å trene mot. Jeg kommer til å veksle mellom raske turer ute og ellipse maskin inne ( vi har en stående i TV stuen.
Kjekt med elipsemaskin foran TV daHåper det blir en ny utfordring for august for da henger jeg meg på den!!! Fint å ha et mål å trene mot. Jeg kommer til å veksle mellom raske turer ute og ellipse maskin inne ( vi har en stående i TV stuen.
Det blir det.Håper det blir en ny utfordring for august for da henger jeg meg på den!!! Fint å ha et mål å trene mot. Jeg kommer til å veksle mellom raske turer ute og ellipse maskin inne ( vi har en stående i TV stuen.
Og det gjorde visst jegDet blir det.
Har planer om å lage trådene i kveld dersom ingen ander kommer meg i forkjøpet..
Det går helt fint, mindre jobb på megOg det gjorde visst jeg![]()
Ja, det burde egentlig ikke være noe problem, det er bare drøye 3,2 km om dagen. Og går man en lang tur en dag så MÅ man jo ikke gå like langt neste dag, eller så har man også rom for en dag med pauseDet går helt fint, mindre jobb på meg
Sitter å lurer på om jeg skal prøve å utfordre meg selv litt.
Dersom jeg får meg en tur i kveld vil jeg komme over 80 km i juli.
Kanskje jeg skal prøve meg på 100 km i august...
Jeg skal prøve å gå 3-4 ganger i uken, og når jeg først går så går jeg 7 km +Ja, det burde egentlig ikke være noe problem, det er bare drøye 3,2 km om dagen. Og går man en lang tur en dag så MÅ man jo ikke gå like langt neste dag, eller så har man også rom for en dag med pause![]()
Yes - helt supert og man kan trimme selv om gubben ikke er hjemme.Kjekt med elipsemaskin foran TV da![]()
Fint å ha noe å strekke seg etter.Ja, det burde egentlig ikke være noe problem, det er bare drøye 3,2 km om dagen. Og går man en lang tur en dag så MÅ man jo ikke gå like langt neste dag, eller så har man også rom for en dag med pause![]()
Da får vi bare håpe du ikke blir sittende lange dager på jobbJeg skal prøve å gå 3-4 ganger i uken, og når jeg først går så går jeg 7 km +
Men om jeg klarer det kommer veldig an på jobben.
Så braHadde en veldig fin tur.
Gikk 7,2 km![]()
Så bra - deilig når man kjenner motivasjonen er på plass. Jeg tipper 1,2 kg ned på deg!!!!Mr. Motivasjon har forresten kommet tilbake nå.
Denne uken skal det kjøres hardt.
Hvor mye tror dere jeg vil klare å gå ned denne uken?
Det var en bra tur!!!! Hjelper godt på forbruks kontoen den.Så bra![]()
Og så kan man se favorittserien samtidigYes - helt supert og man kan trimme selv om gubben ikke er hjemme.
Nettopp og med brukbart god samvittighet!!!!Og så kan man se favorittserien samtidig![]()