Så lenge man ikke går opp er det bra3 kg. Har stått på stedet hvil i 1,5 mnd. Men kan ikke gjøre noe drastisk med kosten enda, ammer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge man ikke går opp er det bra3 kg. Har stått på stedet hvil i 1,5 mnd. Men kan ikke gjøre noe drastisk med kosten enda, ammer.
TakkDet er superbra!det pleier å hjelpe litt
hvordan går det med deg?
Skylder på sykdom og dårligere appetittFlink du er.
Det samme som meg det
Flink du erBle ingen tur i dag, men ble 30 min på elipsemaskinen. Den teller km, men jeg føler at den teller alt for fort..
Men så forbasket kjedelig å ikke bli kvitt gravidkiloene!Så lenge man ikke går opp er det bra![]()
Hadde det bare vært gravidkiloer, mine er eldre enn det.Men så forbasket kjedelig å ikke bli kvitt gravidkiloene!
Gratulerer med nye skoIkke tur på meg i dag heller.
Men fikk kjøpt nye joggesko![]()
Det er bra, får håpe det går raskt overTakk
Jeg føler meg litt bedre, antibiotika har nok begynt å virkemen fortsatt hoste og litt kraftløs..
Som du kanskje husker når vi gikk tur så klagde jeg over at de jeg hadde var punkterte, det var på tide.Gratulerer med nye sko![]()
TakkFlink du erdeilig å få trent!
Ja, husker det, så det var bra du fikk kjøpt nye så fortSom du kanskje husker når vi gikk tur så klagde jeg over at de jeg hadde var punkterte, det var på tide.
Har forresten prøvd rød løype nå, den var litt mer utfordrerne.
Ikke så gode "broer" over myrer, og ikke like gode stier...
Tenker å prøve grønn i morgen
Var lysløypa og blå vi gikk
Virker som om hvit og rød er den samme løypa, men den var hvit før og rød nå...Ja, husker det, så det var bra du fikk kjøpt nye så fort
Da har du vel testa alle snart? Var det en hvit løype og? Mener å huske det var hvite prikker på de skiltene og.
ÅjaVirker som om hvit og rød er den samme løypa, men den var hvit før og rød nå...
Takk! Det hender motivasjonen er så som så, men da må man bare ikke gi opp og huske på hvorfor man startaFlinke og motiverte dere er![]()
Godt sagt og fint vi kan minne hverandre på det når det røyner på med motivasjonTakk! Det hender motivasjonen er så som så, men da må man bare ikke gi opp og huske på hvorfor man starta![]()
Leste du den artikkelen jeg postet link til.Takk! Det hender motivasjonen er så som så, men da må man bare ikke gi opp og huske på hvorfor man starta![]()
Jeg starta på den, kom ikke så langt før jeg måtte fikse noe, men har ikke lukka fanen så det er vel bare å leseLeste du den artikkelen jeg postet link til.
Hadde en tøff dag når jeg kom over den, å som den ga meg motivasjon..
NoSyt
Leste den i går kveld likevelLeste du den artikkelen jeg postet link til.
Hadde en tøff dag når jeg kom over den, å som den ga meg motivasjon..
NoSyt