Det er bare foreløpig, du blir fort bedreJeg gikk 7 km tidligere i dag, og etter ungen hadde lagt seg i kveld så tok jeg meg en halvtime på elipsemaskinen.. Herregud så dårlig trent jeg er, sier jeg bare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare foreløpig, du blir fort bedreJeg gikk 7 km tidligere i dag, og etter ungen hadde lagt seg i kveld så tok jeg meg en halvtime på elipsemaskinen.. Herregud så dårlig trent jeg er, sier jeg bare![]()
Ja, det er snart to år siden jeg trente sist, og jeg trente sju dager i uka..Det er bare foreløpig, du blir fort bedre
Men da vet du at du kanJa, det er snart to år siden jeg trente sist, og jeg trente sju dager i uka..
Pass deg for disse iktene!Kanskje jeg skal prøve å bade der en gang...
Fytti så flink du er daJeg gikk 7 km tidligere i dag, og etter ungen hadde lagt seg i kveld så tok jeg meg en halvtime på elipsemaskinen.. Herregud så dårlig trent jeg er, sier jeg bare![]()
Heier på degSå er jeg fortsatt et godt stykke over 90, men til 01.09.16 skal jeg komme meg under. Dere er mine vitner![]()
Samme mål som meg det, fredag 2. september skal jeg vare under 90 kgSå er jeg fortsatt et godt stykke over 90, men til 01.09.16 skal jeg komme meg under. Dere er mine vitner![]()
Da får vi heie på hverandreSamme mål som meg det, fredag 2. september skal jeg vare under 90 kg
Gjør det vet du, har du langt igjen?Da får vi heie på hverandregår du fortsatt på lavkarbo?
TakkFytti så flink du er da![]()
Det er superbra!-0,4 kg denne uka!
Hjelper nok litt på å være syk![]()
Det er den jeg må finne også. Skulle hatt en treningsbuddy her jeg bor egentlig.Jamå bare få tilbake min indre styrke
![]()
Flink du er.-0,4 kg denne uka!
Hjelper nok litt på å være syk![]()
Kanskje du kan spørre her inne om det er noen rundt der du bor?Det er den jeg må finne også. Skulle hatt en treningsbuddy her jeg bor egentlig.
Ikke tur på meg i dag heller.Ble ingen tur i dag, men ble 30 min på elipsemaskinen. Den teller km, men jeg føler at den teller alt for fort..