Takk for detUff daGod bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detUff daGod bedring!
Bra fart det daFormen har steget mye på kort tid her, så 10 km i september er oppnåelig detEr det kk-mila du skal delta i?
Jeg brukte 1 time og 10 min, så løper ikke særlig fort![]()
FlinkaHar løpt en runde i terrenget for første gang etter ferien. Ble 40 minutter, og er ikke særlig fornøyd med det. Det var skikkelig tungt, men formen stiger raskt igjen.
Flinka
Du er straks i knallform igjen!
Det er mye lettere jaTakk
Blir lettere å trene igjen når hverdagen kommer.
Jeg syns ikke det var gæærnt! Jeg håper å klare det på under 1,5 time jeg, da er det rom for å få littFormen har steget mye på kort tid her, så 10 km i september er oppnåelig detEr det kk-mila du skal delta i?
Jeg brukte 1 time og 10 min, så løper ikke særlig fort![]()
Kos deg på tur flinke duDa er det ut på tur
Snakkes
Der er det sikkert fintDet er i Rogaland i Suldal kommune![]()
Så nydeligBare for å misunne
![]()
Det er super trening i skogenEtter en uke hvor ting har gått veldig trått var det veldig deilig å komme seg ut i skogen igjen.
Dersom jeg fortsetter med disse turene kommer jeg til å få en utrolig spretten bak etterhvert
Med balansering, over røtter, mye, opp og ned fjell +++
Pupper og mage kommer til å henge og slenge, men hvem bryr seg, baken spretter opp og nedDet er super trening i skogen
Musemor med sprettrumpe![]()
Det er helt fantastisk flott der.Så nydelig![]()
HahaPupper og mage kommer til å henge og slenge, men hvem bryr seg, baken spretter opp og ned![]()
Da var det på tideDet er helt fantastisk flott der.
Og tenke seg til at her har jeg bodd i 2,5 år og først nå begynner jeg å oppdage den flotte skogen vi har her
Er ikke noe annet å gjøre enn det..Haha
Man må ta til takke med det man får![]()
Kanskje jeg skal prøve å bade der en gang...Da var det på tide
Vi har så mye fint rett på utsiden av døren som venter på å bli oppdaget![]()