Rett nord for meg igjen detHehe..
Det er rett nord for oss det.
Sørum vinker tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett nord for meg igjen detHehe..
Det er rett nord for oss det.
Sørum vinker tilbake![]()
Bor et steinkast fra Skedsmo/Sørum grensen.Rett nord for meg igjen detFlytta fra Sørum for noen mnd siden, bor i Skedsmo nå.
Der har jeg også bodd, men det er noen år siden. Har igrunn flyttet rundt i Romerike, for det meste i nedre.Bor et steinkast fra Skedsmo/Sørum grensen.
Bodde på Holt/Vestvolden tidligere
Dersom det viser seg vi bor i nærheten av hverandre, hadde du vært interessert i å gå noen turer sammen?Der har jeg også bodd, men det er noen år siden. Har igrunn flyttet rundt i Romerike, for det meste i nedre.
Svarte i den andre tråden, men ja, det hadde vært koselig om vi fikk til detDersom det viser seg vi bor i nærheten av hverandre, hadde du vært interessert i å gå noen turer sammen?
Da sjekker jeg derSvarte i den andre tråden, men ja, det hadde vært koselig om vi fikk til det![]()
Takk, søte duDet tror jeg du skal gjøre.
Ikke unormalt å gå litt opp de første ukene med hardtrening.
Syns du er flink.
Husk at det ikke er mye du vil ned og når det er så lite og med trening sier vekten lite og målebånd mye
Så lurt å utnytte nærområdeDa har jeg kjøpt orienteringskart over skogen/fjellet her.
Ikke det at jeg har tenkt til å begynne mer orientering, men det er veldig godt oppmerket med stier og hvilke typer stier det er
Er det, skal prøve ut en ny rute i morgenSå lurt å utnytte nærområde![]()
Går jo dritt med barnefri helgSå stille det har vært her
Hvordan går det med dere nå som det er helg?
Uff daGår jo dritt med barnefri helg
Vi har koset oss masse med god mat og snop, jeg er forkjølet så orker ikke trenemen vi har gått noen turer da...
God turUff da
Ikke gått så bra her heller, men i dag skal jeg få gått en tur
Med kosthold, ja, men blir verre å få til tureneGod tur
Blir bedre i morgen, enklere å være flink når man jobber![]()
Det er santMed kosthold, ja, men blir verre å få til turene![]()
Er det, men jeg har lyst til å klare begge deler.Det er sant
Men kosthold er det viktigste![]()
Vi må få til begge deler!Er det, men jeg har lyst til å klare begge deler.
Gleder meg til å prøve ut den nye turen i dag
Gjør det.Vi må få til begge deler!
Går du alene på tur?
Smart, lettere å få opp tempo uten barnGjør det.
Prøver å holde et visst tempo så kan jeg ikke ha med barna og mannen må være hjemme med dem
Og lettere å gå lenger og i ulendt terreng.Smart, lettere å få opp tempo uten barn![]()