Skal også det.Takk for detstraks klar for vekta nå....
Må bare komme meg opp av sengen først.
Spent på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal også det.Takk for detstraks klar for vekta nå....
Mener det var onsdag på dagenHaglet det??? Når da?
Tidligere på dagen da kanskje? Var ikke noe nedbør her utpå ettermiddagen
Da har du fått masse nye fine muskler.Flott....en uke med mye trening, null snop, mye frukt og grønnsaker= +0,3 kg!!what?!
Fader altså, det er så kjipt!!!!!Flott....en uke med mye trening, null snop, mye frukt og grønnsaker= +0,3 kg!!what?!
Kjempe bra!!Jippi, -1 kg![]()
Polar m400Hvilken har du kjøpt?![]()
Veldig braJippi, -1 kg![]()
Mistenker at litt av det er muskler jaDa har du fått masse nye fine muskler.
Du burde ha målt centimeter også
Håper virkelig det stemmer på meg ogsåFader altså, det er så kjipt!!!!!
Men jeg er sånn at jeg får resultatet en uke etter. Altså en uke jeg er kjempe flink går jeg ikke ned, blir deppa, gir opp og neste uke har jeg gått ned....
Håper det er noe sånnt denne uken, så stå på![]()
Ooohh!! Så flott!Jippi, -1 kg![]()
Jo men dersom du for eksempel har gått ned 0,7 kg fett, og fått 1 kg muskler er det bare bra.Mistenker at litt av det er muskler ja
Har vært mye styrketrening denne uka....men allikevel demotiverende![]()
Kanskje jeg skal måle litt jaJo men dersom du for eksempel har gått ned 0,7 kg fett, og fått 1 kg muskler er det bare bra.
Ta frem målebåndet du
Det tror jeg du skal gjøre.Kanskje jeg skal måle litt ja![]()
Åja, okei! Her vil jeg være med isåfall! Har ett par kilo jeg kunne tenkt og ta avDenne tråden du er på ligger under "vi som slanker oss utenom slankekrigen".
Vi ønsker å gå ned
Velkommen skal du være her er alle velkommenÅja, okei! Her vil jeg være med isåfall! Har ett par kilo jeg kunne tenkt og ta av![]()
Så gøy. Hos dere er det jo masse fin skog. Jeg har kjøpt sånn o løype kart i Ullensaker tidligere, og eldste syns det er SÅ gøy. Så håper vi kommer igang igjen neste år. Det er ennå morsommere med familie tur i skogen med orientering.Da har jeg kjøpt orienteringskart over skogen/fjellet her.
Ikke det at jeg har tenkt til å begynne mer orientering, men det er veldig godt oppmerket med stier og hvilke typer stier det er
Hehe..Så gøy. Hos dere er det jo masse fin skog. Jeg har kjøpt sånn o løype kart i Ullensaker tidligere, og eldste syns det er SÅ gøy. Så håper vi kommer igang igjen neste år. Det er ennå morsommere med familie tur i skogen med orientering.