Skravletråd

Hvordan går det med dere og slankingen? Veier meg ikke, men bruker målebåndet. Ned totalt 12 cm på 10 uker til tross for en skikkelig sprekk på godteri og brusfronten.

Har ikke fått trent så mye denne uka pga bhg og skoleavslutninger. Skal løpe terrengløp på lørdag, så skal ha en gjennomgang i morgen av løypa.

Hvordan går det med dere og slankingen? Veier meg ikke, men bruker målebåndet. Ned totalt 12 cm på 10 uker til tross for en skikkelig sprekk på godteri og brusfronten.

Har ikke fått trent så mye denne uka pga bhg og skoleavslutninger. Skal løpe terrengløp på lørdag, så skal ha en gjennomgang i morgen av løypa.
Foreløpig er det vekten som er viktig for meg og til nå har det gått veldig bra selv om jeg ikke har store forventninger for veiingen i morgen.
Tenker jeg begynner med målebånd når jeg er under 90

Du er flink:D
Her skal det veies i morgen, men ingen store forhåpninger... Blitt litt kake ved ulike anledninger:(

Veiedag i morgen! Vært flink i matveien - stort sett (:rolleyes:), men mosjon har det vært verre med. :p

Det går dårlig her. Men nå kjenner jeg motivasjonen komme. Så da blir det vel bedring snart.

Spent på morgendagen jeg også :)

Back
Topp