Var bare i går hvor jeg ble så fryktelig mett.Hva har du tenkt å spise?
Lavkarbo variant av taco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bare i går hvor jeg ble så fryktelig mett.Hva har du tenkt å spise?
Å sånn å forståVar bare i går hvor jeg ble så fryktelig mett.
Lavkarbo variant av taco
Så bare.Var sikker påjeg var ute avketose pga gårsdagen men spiste tydeligvis ikke så mye karbo som jeg trodde
1-2 dager leste jeg det tokSå bare.
Er utrolig kjedelig å komme ut ved et uhell siden det tar en liten stund å komme inn igjen
Det varierer litt fra person til person.1-2 dager leste jeg det tok![]()
Tok bare to dager å komme i ketose så får håpe det ikke blir mer enn det når jeg har planlagt sprekk neste helgDet varierer litt fra person til person.
De fleste ligger på en 1-3 dager, men enkelte kan ha opptil 5
Gjør nok ikke det.Tok bare to dager å komme i ketose så får håpe det ikke blir mer enn det når jeg har planlagt sprekk neste helg![]()
Spiser du ikke nok?Jeg er så himls sulten
Og uvel..
Spiser som alltid ikke nokSpiser du ikke nok?
Ja, ble visst detHehe, sukkeroverdose![]()
Men det er jo en positiv tingJa, ble visst detDet jeg spiste i dag, ville ikke vært noe problem for 2 mnd siden, men nå har jeg spist minimalt med sukker i ukevis, så det ser ut for at kroppen ikke liker det like godt lenger
![]()
Jeg tror jeg også hadde slitt med å få i meg nok på lavkarboSpiser som alltid ikke nok
Jeg er håpløs på det
Å når jeg ikke skal ha så myr karbo så blir det vanskelig for kresne meg
Ja, er jo detMen det er jo en positiv ting
Er jo bra at kroppen er avvendt
Man må unne seg en fest i blant ogsåGjør nok ikke det.
Planlegger sprekk neste helg jeg også.
Skal på fest, og det er ikke anbefalt å være i ketose da.
Ketose gjør at man reagerer mer på alkohol
Sliter også med at jeg ofte spiser litt lite.Jeg tror jeg også hadde slitt med å få i meg nok på lavkarbo![]()
Uvel fordi du er sulten?Jeg er så himls sulten
Og uvel..
Er det.Man må unne seg en fest i blant ogsåViktig å leve selv om vi er på slank!
Det er nok viktig å være litt påpasselig i alle fall, sånn at dere ikke ender opp med vitaminmangel eller noeSliter også med at jeg ofte spiser litt lite.
Mer fordi jeg ikke føler like mye sult, ikke fordi jeg ikke finner ting å spise
Er jo ingen ulempe detJa, ble visst detDet jeg spiste i dag, ville ikke vært noe problem for 2 mnd siden, men nå har jeg spist minimalt med sukker i ukevis, så det ser ut for at kroppen ikke liker det like godt lenger
![]()