Gratulerer så mye
Tusen takk[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye
Er og "trener" på Leos lekeland [emoji14]
Hvordan gikk treningen? [emoji6]Er og "trener" på Leos lekeland [emoji14]
Gratulerer [emoji16] fin klokke [emoji16][emoji16][emoji16]
Gratulerer [emoji16] fin klokke [emoji16][emoji16][emoji16]
Etter en uke som startet med et lite besøk av omgangssjuke, så ulvhunger etter ting jeg ikke spiser, forretningsreise med dårlig kontroll på kostholdet og bare en treningsrunde måtte det gå som det gikk denne uken.
+0,6 kg![]()
Her går det nedover i snegletempo/stillstand, men tror vi er ferdig med amming nå så da kan mor snart gjøre noe med kostholdet![]()
Kunne vært verreEtter en uke som startet med et lite besøk av omgangssjuke, så ulvhunger etter ting jeg ikke spiser, forretningsreise med dårlig kontroll på kostholdet og bare en treningsrunde måtte det gå som det gikk denne uken.
+0,6 kg![]()
Her går det nedover i snegletempo/stillstand, men tror vi er ferdig med amming nå så da kan mor snart gjøre noe med kostholdet![]()
Puh, det var jo ikke sååå galt[emoji4]
Jeg er på fjellet uten vekt... Dessuten spiser jeg sjokolade og nøtter[emoji13]
Fått dilla på bortoverski jeg nå. Brenner mye kalorier ser jeg på trenings klokken![]()
Så gøy.Fått dilla på bortoverski jeg nå. Brenner mye kalorier ser jeg på trenings klokken![]()
Krysser bare fingrene for at det går rett vei denne uken, venter besøkKunne vært verre
Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, og jeg vet det er utrolig teit.
Men følelser er en rar ting man ikke helt klarer å styre, så her kommer det...
Jeg har nå gått ned litt over 30 kg.
En jeg vet av som jobber på en annen avdeling enn meg har gått ned litt mer enn meg.
Vi har snakket litt om det, rost hverandre og hvor flinke vi har vært og slikt....
Når viser det seg at hun har operert magesekken...
Jeg vet at en avgjørelse og å ta en slik operasjon er både et utrolig vanskelig valg, og at selve operasjonen og tiden etterpå er langt fra en dans på roser.
Og selvfølgelig, det viktigste er at hun faktisk har gått ned i vekt og fått en sundere livsstil.
Likevel, jeg føler meg "lurt" på en måte, litt snurt.
Har liksom tenkt på oss som to som har gått gjennom det samme, og nå føler jeg hun har gjort det "lettvint" (selv om jeg ikke vet om det er riktig at det er lettvint).

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, og jeg vet det er utrolig teit.
Men følelser er en rar ting man ikke helt klarer å styre, så her kommer det...
Jeg har nå gått ned litt over 30 kg.
En jeg vet av som jobber på en annen avdeling enn meg har gått ned litt mer enn meg.
Vi har snakket litt om det, rost hverandre og hvor flinke vi har vært og slikt....
Når viser det seg at hun har operert magesekken...
Jeg vet at en avgjørelse og å ta en slik operasjon er både et utrolig vanskelig valg, og at selve operasjonen og tiden etterpå er langt fra en dans på roser.
Og selvfølgelig, det viktigste er at hun faktisk har gått ned i vekt og fått en sundere livsstil.
Likevel, jeg føler meg "lurt" på en måte, litt snurt.
Har liksom tenkt på oss som to som har gått gjennom det samme, og nå føler jeg hun har gjort det "lettvint" (selv om jeg ikke vet om det er riktig at det er lettvint).