Skravletråd

Etter en uke som startet med et lite besøk av omgangssjuke, så ulvhunger etter ting jeg ikke spiser, forretningsreise med dårlig kontroll på kostholdet og bare en treningsrunde måtte det gå som det gikk denne uken.
+0,6 kg :(

Her går det nedover i snegletempo/stillstand, men tror vi er ferdig med amming nå så da kan mor snart gjøre noe med kostholdet ;)

Etter en uke som startet med et lite besøk av omgangssjuke, så ulvhunger etter ting jeg ikke spiser, forretningsreise med dårlig kontroll på kostholdet og bare en treningsrunde måtte det gå som det gikk denne uken.
+0,6 kg :(

Puh, det var jo ikke sååå galt[emoji4]

Jeg er på fjellet uten vekt... Dessuten spiser jeg sjokolade og nøtter[emoji13]

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, og jeg vet det er utrolig teit.
Men følelser er en rar ting man ikke helt klarer å styre, så her kommer det...

Jeg har nå gått ned litt over 30 kg.
En jeg vet av som jobber på en annen avdeling enn meg har gått ned litt mer enn meg.
Vi har snakket litt om det, rost hverandre og hvor flinke vi har vært og slikt....
Når viser det seg at hun har operert magesekken...

Jeg vet at en avgjørelse og å ta en slik operasjon er både et utrolig vanskelig valg, og at selve operasjonen og tiden etterpå er langt fra en dans på roser.
Og selvfølgelig, det viktigste er at hun faktisk har gått ned i vekt og fått en sundere livsstil.

Likevel, jeg føler meg "lurt" på en måte, litt snurt.
Har liksom tenkt på oss som to som har gått gjennom det samme, og nå føler jeg hun har gjort det "lettvint" (selv om jeg ikke vet om det er riktig at det er lettvint).

En jeg vet av som jobber på en annen avdeling enn meg har gått ned litt mer enn meg.
Vi har snakket litt om det, rost hverandre og hvor flinke vi har vært og slikt....

Jeg vet at en avgjørelse og å ta en slik operasjon er både et utrolig vanskelig valg, og at selve operasjonen og tiden etterpå er langt fra en dans på roser.
Og selvfølgelig, det viktigste er at hun faktisk har gått ned i vekt og fått en sundere livsstil.

Har liksom tenkt på oss som to som har gått gjennom det samme, og nå føler jeg hun har gjort det "lettvint" (selv om jeg ikke vet om det er riktig at det er lettvint).

Hm, jeg forstår godt hva du mener. Har hatt en liknende opplevelse. Ble også satt ut når det etterhvert kom frem at en operasjon var gjennomført.
Tenker at det er litt merkelig at din kollega ikke hadde nevnt det til deg, akkurat slik jeg følte med min bekjente. Man føler seg litt lurt rett og slett.
Men da får vi tenke som så at vi er extra flinke som har greidd dette selv uten medisinske inngrep. Står respekt av det og ikke minst er det det helt klart den beste og sunneste måten å gå ned i vekt på.
Over 30 kg ned nå - gratulerer :D:p:joyful:

Skjønner godt hva du mener[emoji4]
Selv om operasjon er heftig i seg selv, og tiden etterpå krever mye, så er det en mer lettvint slankekur enn den du har gjennomført![emoji4]

Gårsdagens vekt viste -0,2[emoji2]
Jeg har nok betalt litt for en vinterferie med utskeielser[emoji13]

Back
Topp