Skravletråd

Ble ikke trening/tur Indahl fordi vi hadde middagsgjester som ble en god stund. Veldig koselig da.
Men kom opp på 22.345 skritt allikevel :D
Hvordan ville det hvert om fy hadde gått tur idag også [emoji54]
 
Hvordan ville det hvert om fy hadde gått tur idag også [emoji54]

Gikk utrolig mye rundt i huset i ettermiddag/kveld for først å rydde, støvsuge og lage mat og deretter for å fikse og servere og til slutt rydde og vaske opp. Ble skritt tilsvarende en middels tur det gitt :rolleyes:
 
Det blir tett program ja, hva med å utforske flyplassene [emoji6]
Fasttrack gjennom sikkerhetskontrollen, finne gaten og ikke lang venting.
Blir ikke mye tid til det, men kjenner jeg Gardermoen rett kommer gaten til å bli endret flere ganger før flyet går så blir litt bevegelse da [emoji14]
Får nok ta det igjen en annen dag.
Vil være hjemme rundt kl 20, og da vil jeg være ganske sliten etter å ha vært i gang siden kl 5, så trening utgår.
 
Fasttrack gjennom sikkerhetskontrollen, finne gaten og ikke lang venting.
Blir ikke mye tid til det, men kjenner jeg Gardermoen rett kommer gaten til å bli endret flere ganger før flyet går så blir litt bevegelse da [emoji14]
Får nok ta det igjen en annen dag.
Vil være hjemme rundt kl 20, og da vil jeg være ganske sliten etter å ha vært i gang siden kl 5, så trening utgår.

Flyplasser kan gi mange skritt :p

God tur :D
 
Da var jeg snart på 6000 skritt og klokka er ikke 10 en gang.
Gått med storebror ned på skolen, og med frøkna opp i bhg. Satt på en klesvask og tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskina.

Nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe og har spist en skive til frokost.

Snart dusj, og så frisør [emoji16]
 
Fasttrack gjennom sikkerhetskontrollen, finne gaten og ikke lang venting.
Blir ikke mye tid til det, men kjenner jeg Gardermoen rett kommer gaten til å bli endret flere ganger før flyet går så blir litt bevegelse da [emoji14]
Får nok ta det igjen en annen dag.
Vil være hjemme rundt kl 20, og da vil jeg være ganske sliten etter å ha vært i gang siden kl 5, så trening utgår.
Får ta det igjen på lørdag [emoji6]
 
Det ble 12 km gange i raskt tempo og noen gode motbakker. Mage og armer på gulvet etterpå.
Over 20.000 skritt nå og det blir mye senere også så bra dag.
 
Da var jeg snart på 6000 skritt og klokka er ikke 10 en gang.
Gått med storebror ned på skolen, og med frøkna opp i bhg. Satt på en klesvask og tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskina.

Nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe og har spist en skive til frokost.

Snart dusj, og så frisør [emoji16]

Flinke du[emoji2] ble du snasen på håret??
 
Back
Topp