*Skravletråd*

Mannen er avgårde i huset vi skal flytte inn i for å male, jeg prøver å få pakka litt, rydder/vasker litt og vasker klær. Må ta ofte pauser, så ting tar tid :p

Sååå mye kynnere i ettermiddag, blir helt sliten jo :p

Herlig å høre om det dere har gjort idag :) høres ut som noen flotte lørdager! ;)

Nå er sofaen inntatt etter å ha hatt en kosedag med barna :) nå skal jeg endelig få sitte og se en film med mannen alene ❤️

Sååå mye kynnere i ettermiddag, blir helt sliten jo :p
Grusomt å ha sånne kynnere! Har dem tid og ofte for tiden... Gjerne med en kombo at bekkenet er vrient uansett hva jeg gjør :(

Jeg har også hatt masse den siste tiden. Er så øm i magen i tillegg, så det gjør ganske vondt. Vet ikke om det er noe å ringe jordmor for...
Om man har massemasse vil de vil gjerne sjekke at det ikke påvirker livmorhalsen. Her kommer de stort sett når jeg styrer, så da er det bare å sette seg ned å ta livet med ro :)

hva har dere gjort i kveld da? :D ikke så lett å følge med i 3 skravletråder samtidig nei :p
slappet av her :D

Stille og rolig kveld her. Veldig deilig å ta det rolig hjemme etter lang ferie.
Samboeren og jeg har oss med reker og slappet av på sofaen. På vei i seng nå. Godt! :happy:

God natt til dere alle! :Heartred

Om man har massemasse vil de vil gjerne sjekke at det ikke påvirker livmorhalsen. Her kommer de stort sett når jeg styrer, så da er det bare å sette seg ned å ta livet med ro :)
Jeg får like ofte når jeg ligger/sitter som når jeg styrer med noe. Er i tillegg mer bekymra nå enn med storesøster, så jeg prøver innimellom å fortelle meg selv at jeg ikke skal stresse med alt som føles annerledes enn forrige gang.

Shit! Jeg datt så innmari hardt på glattisen idag! Sklei heldigvis rett på ryggen, så virker ikke som lille har tatt skade av det... Slo ikke hodet mitt. Aldri sklidd på den måten uten en liten varsel på at jeg er på vei til å dette. Han han beveger seg masse og hørte hjertelyden istad så heldigvis for det!

Men jeg hørte et lite knekk i korsryggen og har en del vondt. Bekkenet ble ikke akkurat bedre etter fallet! Typisk at dette skulle skje den ene gangen jeg glemte broddene hjemme!

Så vær forsiktig jenter! :(

Shit! Jeg datt så innmari hardt på glattisen idag! Sklei heldigvis rett på ryggen, så virker ikke som lille har tatt skade av det... Slo ikke hodet mitt. Aldri sklidd på den måten uten en liten varsel på at jeg er på vei til å dette. Han han beveger seg masse og hørte hjertelyden istad så heldigvis for det!

Men jeg hørte et lite knekk i korsryggen og har en del vondt. Bekkenet ble ikke akkurat bedre etter fallet! Typisk at dette skulle skje den ene gangen jeg glemte broddene hjemme!

Så vær forsiktig jenter! :(
Ævv! Høres vondt ut! Falt selv for noen dager siden, er helt mørbanka fremdeles.

Her er både gutten og mannen syke, så kjenner jeg har mer vondt i bekkenet en vanlig etter å ha vartet opp de i dag! Gårsdagens natt var helt forferdelig, med dårlig søvn og utrøstelig gråt, så håper vi får sovet litt mer i natt!

Ævv! Høres vondt ut! Falt selv for noen dager siden, er helt mørbanka fremdeles.
Ja det var kjempe vondt! Du har også falt på isen? Ja føler meg direkte banka!!! :)

Ja det var kjempe vondt! Du har også falt på isen? Ja føler meg direkte banka!!! :)
Jeg trynte på svaberg/stein/fjell som var glatt av regnet :p Ikke noe is involvert. Var på sykehuset etterpå og alle antok jo jeg hadde vært på ski på fjellet og falt, haha. Men neida. I dag er jeg bedre, men fram til i går ble det verre og verre for hver dag, skikkelig øm og støl og vond. Falt på lørdag.

Jeg trynte på svaberg/stein/fjell som var glatt av regnet :p Ikke noe is involvert. Var på sykehuset etterpå og alle antok jo jeg hadde vært på ski på fjellet og falt, haha. Men neida. I dag er jeg bedre, men fram til i går ble det verre og verre for hver dag, skikkelig øm og støl og vond. Falt på lørdag.
Haha såpass ja ;) godt du er på bedringens vei hvertfall :)

Back
Topp