W
Wardruna
Guest
Mannen er avgårde i huset vi skal flytte inn i for å male, jeg prøver å få pakka litt, rydder/vasker litt og vasker klær. Må ta ofte pauser, så ting tar tid 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grusomt å ha sånne kynnere! Har dem tid og ofte for tiden... Gjerne med en kombo at bekkenet er vrient uansett hva jeg gjørSååå mye kynnere i ettermiddag, blir helt sliten jo![]()
Jeg har også hatt masse den siste tiden. Er så øm i magen i tillegg, så det gjør ganske vondt. Vet ikke om det er noe å ringe jordmor for...Sååå mye kynnere i ettermiddag, blir helt sliten jo![]()
Om man har massemasse vil de vil gjerne sjekke at det ikke påvirker livmorhalsen. Her kommer de stort sett når jeg styrer, så da er det bare å sette seg ned å ta livet med roJeg har også hatt masse den siste tiden. Er så øm i magen i tillegg, så det gjør ganske vondt. Vet ikke om det er noe å ringe jordmor for...

Jeg får like ofte når jeg ligger/sitter som når jeg styrer med noe. Er i tillegg mer bekymra nå enn med storesøster, så jeg prøver innimellom å fortelle meg selv at jeg ikke skal stresse med alt som føles annerledes enn forrige gang.Om man har massemasse vil de vil gjerne sjekke at det ikke påvirker livmorhalsen. Her kommer de stort sett når jeg styrer, så da er det bare å sette seg ned å ta livet med ro![]()
Ævv! Høres vondt ut! Falt selv for noen dager siden, er helt mørbanka fremdeles.Shit! Jeg datt så innmari hardt på glattisen idag! Sklei heldigvis rett på ryggen, så virker ikke som lille har tatt skade av det... Slo ikke hodet mitt. Aldri sklidd på den måten uten en liten varsel på at jeg er på vei til å dette. Han han beveger seg masse og hørte hjertelyden istad så heldigvis for det!
Men jeg hørte et lite knekk i korsryggen og har en del vondt. Bekkenet ble ikke akkurat bedre etter fallet! Typisk at dette skulle skje den ene gangen jeg glemte broddene hjemme!
Så vær forsiktig jenter!![]()
Ja det var kjempe vondt! Du har også falt på isen? Ja føler meg direkte banka!!!Ævv! Høres vondt ut! Falt selv for noen dager siden, er helt mørbanka fremdeles.
Jeg trynte på svaberg/stein/fjell som var glatt av regnetJa det var kjempe vondt! Du har også falt på isen? Ja føler meg direkte banka!!!![]()
Haha såpass jaJeg trynte på svaberg/stein/fjell som var glatt av regnetIkke noe is involvert. Var på sykehuset etterpå og alle antok jo jeg hadde vært på ski på fjellet og falt, haha. Men neida. I dag er jeg bedre, men fram til i går ble det verre og verre for hver dag, skikkelig øm og støl og vond. Falt på lørdag.