~.:[Skravletråd]:.~

Neeei. 50 gram på 5-6 dager, enda ikke kommet opp i fødselsvekt. Skal begynne med tillegg på kveldstid for å se om han klarer mer melk når jeg har ammet fra begge puppene. Styr med den amminga altsååå :p

Æsj så dumt :( men det kommer seg jo sikkert snart da :) Vi er heldige som har muligheten til å gi mme nå i 2016 :) Det ordner seg! :)
 
Æsj så dumt :( men det kommer seg jo sikkert snart da :) Vi er heldige som har muligheten til å gi mme nå i 2016 :) Det ordner seg! :)

Ja, hadde samme styret med søstra, hadde et hååp om at vi skulle klare det denne gangen. Det viktigste er at han har det bra :) Nå flatet kurven veldig ut og gikk nesten nedover siden han hadde lav økning sist og, så jeg er spent på om han klarer melk etter amminga i kveld.

Tusen takk for optimisme frøken ❤️
 
Ååå! Det trenger jeg også! Men har ikke kommet meg nok til å klare shopping enda :/ kanskje jeg kan bestille på nett :)
Det burde jeg også,så i katalogen igår men fant ingenting.Får tråle nette å se før jeg går:p

De hadde ikke noe. Var på jakt etter en kjole å ha i varmen.
Fikk kjøpt to singleter og en topp, bedre utvalg på nett.
 
I dag skal jeg endelig på HM å kjøpe noe ammeklær!
Ååå! Det trenger jeg også! Men har ikke kommet meg nok til å klare shopping enda :/ kanskje jeg kan bestille på nett :)
Jeg var også i søken etter ammeklær på HM her om dagen, de hadde absolutt ingenting... Så jeg bestilte på nett, gleder meg til å få det! Hm har fri frakt også nå :)

Lykken er alt man kan bestille på Internett om dagen. Hadde det ikke vært for kolonial hadde vi sultet eller levd på take away til frokost, middag og kvelds :D
 
Okkkaayy... Først har mannen glemt å
krysse av noe på farskapserkæringen.
Så har jeg avvist han som far. Vi er tydelig helt i ørska hjemme hos oss!

Det verste er at det haster siden vi må fikse pass asap. Jaja, han i personregisteret da det skulle gå fort.
 
Lillemor ei uke idag,helsesøster var her for veiing:) frøkna gikk ned til 3670 første døgn så opp til 3720 neste døg.Og nå ei uke gammel er hun gått opp til 3986:eek: er det rart det går i mat her:p:D
Overraskende god form etter fødsel denne gang,deilig:D
 
I dag er jeg sulten hele tiden. Er det normalt tro:p sikkert bra med litt bedre matlyst.

Håper det ligger time til fireukerskontroll i posten eller så må jeg ringe i morra.. når var/skal dere på den? Blir 4 uker på tirsdag som kommer og det skal være gruppetime.
 
I dag er jeg sulten hele tiden. Er det normalt tro:p sikkert bra med litt bedre matlyst.

Håper det ligger time til fireukerskontroll i posten eller så må jeg ringe i morra.. når var/skal dere på den? Blir 4 uker på tirsdag som kommer og det skal være gruppetime.


Fikk time til barseltreffet v/4 uker og 6 ukers kontrollen i går når helsesøster var på hjemmebesøk:) hadde ringt å purret var jeg deg
 
Fikk time til barseltreffet v/4 uker og 6 ukers kontrollen i går når helsesøster var på hjemmebesøk:) hadde ringt å purret var jeg deg
Gjør nok det i morra ja:) fikk time til 6 uker men så var det noe med at de måtte komme tilbake til den andre timen.. var visst så mange meldt på allerede. Husker faktisk ikke hva hun sa..
 
Har jo aldri tid til bv. Men jeg nyter det da:)
 
Eg pleier å titte innom når eg ammer.... blir det helt feil? Hvertfall om natten. Ellers klarer eg ikke å holde meg våken....
Samme her. Og jeg ammer sammenhengende fra han står opp fram til luren, og så videre fram til natta:p
 
Back
Topp