~.:[Skravletråd]:.~

Noen ganger kjennes det ut som jeg tisser på meg fordi det støter sånn haha :)

Jaaaaa... de siste 4 dagene har det vært veldig ubehagelig og mer aktivitet der hodet hans er, der nede.. og det er virkelig ubehagelig!!!
Veldig ubehagelig! Spretter opp av sofa eller sengen fordi det er så vondt :/ er jo som ett knivstikk (uten å ha noe å sammenligne det med) :p her er det nesten ikke noe aktivitet på dagtid lenger, bare masse akkurat rett før jeg legger meg. Såvidt jeg kjenner hun strekker på seg noen ganger i løpet av dagen..

Veldig ubehagelig! Spretter opp av sofa eller sengen fordi det er så vondt :/ er jo som ett knivstikk (uten å ha noe å sammenligne det med) :p her er det nesten ikke noe aktivitet på dagtid lenger, bare masse akkurat rett før jeg legger meg. Såvidt jeg kjenner hun strekker på seg noen ganger i løpet av dagen..

Lillegutt har holdt på veldig mye de siste dagene igrunn. Bare idag har det pågått fra 11-14.. ordentlig slitsomt og ømt :/ og spesielt til med disse huggene som pågår også :/
Han holder det gående i flere timer på kvelden også nå..

Noen andre som får vondt nede i magen/underlivet når baby beveger seg? Er som en ilende smerte, nesten som støt :/ ( det er vel en nerve hun treffer, men sykt for en smerte) å ofte kjennes det ut som hun skraper å prøver å klore seg ut?!
Jepp, har hatt det slik nokre veker. Ganske vondt eit øyeblikk no og då, så er det borte.

Lillegutt har holdt på veldig mye de siste dagene igrunn. Bare idag har det pågått fra 11-14.. ordentlig slitsomt og ømt :/ og spesielt til med disse huggene som pågår også :/
Han holder det gående i flere timer på kvelden også nå..
Slik holdt min også på i timesvis.. Kjempe ubehagelig.
Her holdt han det gående heeeeele natta jeg lå med rier, det var jævelig. Enten under rier eller mellom riene.. Til og med under pressriene drev han å styrte på haha så lå å forbanna hele ungen til tider :p

Slik holdt min også på i timesvis.. Kjempe ubehagelig.
Her holdt han det gående heeeeele natta jeg lå med rier, det var jævelig. Enten under rier eller mellom riene.. Til og med under pressriene drev han å styrte på haha så lå å forbanna hele ungen til tider :p

Haha han ville vel fortere ut da haha :)

Imorgen kl 10 skal vi på sykehuset og sjekke modning og snakke med lege ang induksjon.. spent på utfallet:)
Lurer på om alle murringene jeg har hatt de siste dagene har gjort noe der nede i det hele tatt..
39+0 imorgen <3

Imorgen kl 10 skal vi på sykehuset og sjekke modning og snakke med lege ang induksjon.. spent på utfallet:)
Lurer på om alle murringene jeg har hatt de siste dagene har gjort noe der nede i det hele tatt..
39+0 imorgen <3
Lykke til imorgen! Håper du får en grei lege som hører på deg ift ønskene dine.

I dag har jeg vært effektiv altså! Shoppet, vasket bilen innvendig og utvendig, bakt kanelsnurrer til å ha i fryseren og jammen har ikke jeg og mannen ryddet og vasket vaskerommet som virkelig så ut som et he.... :D Er helt ødelagt nå, men så verdt det!

39+0 imorgen <3
Lykke til i morgen:D

I dag har jeg vært effektiv altså! Shoppet, vasket bilen innvendig og utvendig, bakt kanelsnurrer til å ha i fryseren og jammen har ikke jeg og mannen ryddet og vasket vaskerommet som virkelig så ut som et he.... :D Er helt ødelagt nå, men så verdt det!
Oi det må jeg si! Flink! :D er så deilig når man får unna litt, blir nesten gøy å holde på siden det blir så fint :D

Da var vi ferdige :) veldig veldig gla vi nå har byttet til Kongsberg.. møtte først verdens flotteste lege ( min gamle gyn) som tok ultralyd og estimerte lillegutt til 3kg ca som er 10%under normalt, men helt innafor :) og hun prøvde å strippe meg men jeg var ikke så moden så hun fikk strippet meg til 1 cm ca...
Etterpå fikk jeg 20 min med modningsakupunktur og tilslutt fikk vi omvisning :):):)
Vært et par super flotte timer på kongsberg sykehus nå :)

Skal tilbake og settes igang på termindatoen 23.juli ( 10 dager) om ikke lillegutt har kommet selv :) strålende fornøyd med dagen :)

Gleder meg til å komme hjem til hverdagen:) nå skal jeg spise litt yoghurt og frukt og lade telefonen så nyfødt får tak i meg:p

Ble strippet til 1 cm idag og nå gikk deler av slimproppen.. vet det ikke trenger å bety noe men må innrømme det brått ble spennende for det :p

Spennende! :D
Du får oppdatere om det skjer mer, det er ihvertfall tegn på at noooe skjer.

Ikke noe action i natt iallefall:p
Men fikk en god nattesøvn med unntak av 2 ganger gulp i munn pga halsbrann haha:p

Back
Topp