~.:[Skravletråd]:.~

Mini ble født rundt ti på halv elleve, har faktisk ikke fått noen tid enda for har vært så mye som har skjedd. Han veide nesten 3600, 51 lang og 36 rundt hodet. Mye større en storebror som var 2921, 49 og 33. Jeg har blødd veldig mye, mistet 1,5 liter blod (kun etter fødsel) så er ikke i tipp topp form. Fikk ikke dra på hotellet da, så det var nedtur å sende samboer hjem. Skal ta blodprøver osv i morgen tidlig som viser hva vi får gjøre videre. :)

Gratulerer så mye❤️:-)

Mini ble født rundt ti på halv elleve, har faktisk ikke fått noen tid enda for har vært så mye som har skjedd. Han veide nesten 3600, 51 lang og 36 rundt hodet. Mye større en storebror som var 2921, 49 og 33. Jeg har blødd veldig mye, mistet 1,5 liter blod (kun etter fødsel) så er ikke i tipp topp form. Fikk ikke dra på hotellet da, så det var nedtur å sende samboer hjem. Skal ta blodprøver osv i morgen tidlig som viser hva vi får gjøre videre. :)
Gratulerer:)

Så forskjell!
Hadde også 4 i blodprosent etter senaborten.Fikk blodoverføring,men endte med tomme jernlagre som ble oppdaget etter akutt innleggelse så tok jern i et halvår etterpå.
Som du sier det tok evigheter å komme seg i normal form i tillegg til påkjenningen:-)

Jeg tar fortsatt jern og kommer til å
gjøre det en stund etter fødsel også.

Imorgen kommer endelig pappa!
Ikke sett han siden begynnelsen av november og jentungen gleder seg gløgg ihjel til han og dama kommer.
Det betyr også at jeg er sikret barnepass så da kan småen komme! Det blir godt å ikke sitte å tenke på hva hvis noe skjer nå, hvem skal passe, osv. Kjenner roen allerede :)

Vekst kontroll imorgen,ferdig hos indremedisiner forrige gang:-) nesten så jeg håper hun er så stor at de vil ha meg i gang ei uke før,og ikke etter!! Så fabiann vondt,og lei av å vagge to skritt frem å ti tilbake!!

Søvn er oppskrytt om nettene gitt :p
Ligget våken i noen timer nå.
Vurderer å stå opp å lage pannekaker....

Skal spise lunsj med en venninne i dag og hennes baby, gleder meg :)

Men først modningsakupunktur som ikke funker.

Mmmm pannekaker.. det er frokosten sin det.
57a8076707d3be1d2383f3fb39745125

Banan og kanel pannekaker ;) absolutt ikke feil å spise til frokost nei

Skal på siste kontroll hos jm i dag, før hun går ut i ferie :( hvis jeg går til termin må jeg på det lokale legekontoret til en ferie turnuslege til siste kontrollen 40+1 :( håper jeg slipper det!!

Skal på siste kontroll hos jm i dag, før hun går ut i ferie :( hvis jeg går til termin må jeg på det lokale legekontoret til en ferie turnuslege til siste kontrollen 40+1 :( håper jeg slipper det!!
Krysser fingrene for det! Merkelig med ukjente folk når det er sånne private ting..

Krysser fingrene for det! Merkelig med ukjente folk når det er sånne private ting..
Skjedde det samme i juli 12. (Hadde termin 14 juli da) ble kaos der ute fordi legen ikke klarte å finne hjertelyd på babyen. Jeg var den roligste da jeg fortalte gang på gang at jeg kjente den bevegde seg mens hun lette etter hjerteslag. Men gjør jo at man ikke har lyst tilbake dit under andre graviditeter :/ håper på en bedre opplevelse denne gangen :)

Åh, pannekaker så godt ut! (selv om jeg egentlig ikke liker pannekaker) :D

Anbefales :D var utrolig godt også er det jo kjempe enkelt å hive sammen.
Ja, det er vanvittig godt! Nå sitter jeg på en krakk på kjøkkenet og steker pannekaker, mens jeg småspiser jordbærene jeg har tenkt å ha på, hehehe! I dag er det lov å ha nutella på også (siden jeg har bursdag om tre dager :angel4)

Har fått skikkelig hovne bein pga væske at det er ubehagelig å gå. Måtte lillebror snart finne ut at han vil komme

Back
Topp