RacingFrue
Glad i forumet
På Netflix, the ranchNoen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix?
Unntatt Orange is the New Black eller Black list![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På Netflix, the ranchNoen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix?
Høres jo neste ut som fødselen er i gang hos deg da, eller i alle fall veldig heftig modning =D Spennende! SKjedd noe mer siden tirsdag...?![]()
Ikke skjedd noe mer neiNå merker jeg ingenting, og er i like god form som ellers.
Var på kontroll i går, og legen er iallefall sikker på at jeg ikke har født innen neste kontroll på torsdag heller.
Hvis du trenger lett underholdning mens du venter på mini så kan jeg anbefale Jane the virgin. Sånn lett-å-følge-med-på-serie![]()
På Netflix, the ranch![]()
Outlander!På Netflix, the ranch![]()
Og min!
Får det samme de dagene jeg går myyye!! Sååå ekkeltÅååh bekkenet har såvidt begynt å knekke når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp og skal ut av sengen. Det skjedde på slutten av forrige svangerskap også men det var først rundt uke 37/38
Hos oss på juni har Call the Midwife blitt populært. Går på NetflixNoen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix?
Noen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix?
Hos oss på juni har Call the Midwife blitt populært. Går på Netflix![]()
Haha, for det må være "å elske" holder ikke med en kjappis#denfølelsen når svigermor sender sms og forteller at "det å elske faktisk kan sette i gang fødselen".....!
#denfølelsen når svigermor sender sms og forteller at "det å elske faktisk kan sette i gang fødselen".....!
Kommer ikke til å få sove siden jeg er spent på ul— kontroll og innskriving i morra. Pluss savner mannen som sitter nede<3