~.:[Skravletråd]:.~

Skikkelig rastløs i kveld. Men mannen sa jeg burde gå og legge meg i sola så det gjorde jeg, og det er deilig:D ikke minst å ligge alene og slappe av i stedet for å sitte og høre etter om snuppa sovner/rydde litt her og der... best idea today. Litt kjip trøtt dag med lite oppfinnsomme aktiviteter. Såvidt jeg har orket å finne på mat(!) Heldigvis bhg i morra.

I dag har kroppen vært rar. Begynte med at jeg sov utrolig dårlig i natt fordi jeg var så sykt kvalm og måtte tisse hele tiden. Da jeg stod opp var magen løs og jeg måtte gå på do flere ganger. Leverte snuppa i bhg og la meg på sofaen for å slappe av da jeg kom hjem. Etter en stund begynte jeg å rydde litt her hjemme, ikke noe veldig tungt men da begynte jeg å få så sykt mye mensmurringer i magen og vondt i korsryggen. Måtte sette meg ned flere ganger. Kynnerene haglet på. Mye stikking og nedpress. Etter hvert reiste jeg å hentet snuppa og måtte på butikken på vei hjem. Det var så tungt og vondt. Det har roet seg litt i kveld siden jeg nå har fått slappet av, men har fortsatt vondt i korsryggen og mye kynnere (uavhenging av hverandre). Hååååper det er gode tegn på modning. Hadde aldri vondt i korsryggen med snuppa. Er 37+5 i dag.

Haha, ja nei Norah heiet jeg på fra dag 1 ,så at hun ikke vant, preget meg skikkelig den fredagen Hahaha:)
Hehe, jeg heiet i utgangspunktet på Julie men siden hun måtte trekke seg pga sykdom måtte jeg finne noen nye, så da ble det Marius eller Ola:)

Var på ny tilvekst kontroll av lillegutt idag, 34+0 og han veier 2200 gram ca..
Helt perfekt for sin kurve :)

Men legen bemerket at han lå veldig langt ned og virket klar:o så han tok innvendig ul og så livmorhalsen målte 4 cm og virket normal:)

Lillegutt viste også fine trivselstegn på ul :)

men han spurte om nedpress og slim og kynnere.. jo har hatt mye nedpress, og kom litt slim av proppen antar jeg forrige dagen men det var veldig lite.. og kynnere har jeg fra morgen til kveld..
Stikninger også... så fikk litt panikk mtp jeg ikke har pakket fødebagen enda og hadde heller ikke lagt på sengen hans eller noe, så nå har jeg styret på rommet hans 1 time med klærne jeg har vasket, sengetøyet og lagt på den klar:)

Neste vask med bare blått tøy skal igang nå :)

Så da mangler jeg bare fødebagen da :)

Må innrømme min kjære sitt ansiktsuttrykk var søtt og morsomt når han fikk høre at lillegutt lå langt ned og alt var klart :p

Var på ny tilvekst kontroll av lillegutt idag, 34+0 og han veier 2200 gram ca..
Helt perfekt for sin kurve :)

Men legen bemerket at han lå veldig langt ned og virket klar:o så han tok innvendig ul og så livmorhalsen målte 4 cm og virket normal:)

Lillegutt viste også fine trivselstegn på ul :)

men han spurte om nedpress og slim og kynnere.. jo har hatt mye nedpress, og kom litt slim av proppen antar jeg forrige dagen men det var veldig lite.. og kynnere har jeg fra morgen til kveld..
Stikninger også... så fikk litt panikk mtp jeg ikke har pakket fødebagen enda og hadde heller ikke lagt på sengen hans eller noe, så nå har jeg styret på rommet hans 1 time med klærne jeg har vasket, sengetøyet og lagt på den klar:)

Neste vask med bare blått tøy skal igang nå :)

Så da mangler jeg bare fødebagen da :)

Må innrømme min kjære sitt ansiktsuttrykk var søtt og morsomt når han fikk høre at lillegutt lå langt ned og alt var klart :p
Heldig du er!! Her ligger hun så langt opp at lungene mine blir most! Ingen antydning til å ville flytte seg litt ned i bekken engang!! :(

Så deilig å få gjort i stand litt da :) jeg har også vasket litt babytøy denne uken :)

... og nå kom jeg til mine egne klær, og begynte å vurdere hvilke farger babyen liker at jeg har på meg :rolleyes:

Jeg skal på sykehuset i dag, mannen skal være med for første gang.

Var skikkelig rastløs i går kveld. Tok laaang tid før jeg fikk sove. Våknet kl 1 med smerter i magen som bare økte på, så nå er jeg på sykehuset. Fortsatt umoden, men noe er på gang og jeg skal være her til observasjon en stund. Gruer og gleder meg litt. Vil bare bli ferdig med det. Så kanskje det blir et junibarn i stede for juli

Var skikkelig rastløs i går kveld. Tok laaang tid før jeg fikk sove. Våknet kl 1 med smerter i magen som bare økte på, så nå er jeg på sykehuset. Fortsatt umoden, men noe er på gang og jeg skal være her til observasjon en stund. Gruer og gleder meg litt. Vil bare bli ferdig med det. Så kanskje det blir et junibarn i stede for juli
Så spennende da! :) lykke til om ting utvikler seg til fødsel :)

Heldig du er!! Her ligger hun så langt opp at lungene mine blir most! Ingen antydning til å ville flytte seg litt ned i bekken engang!! :(

Så deilig å få gjort i stand litt da :) jeg har også vasket litt babytøy denne uken :)

Men med meg og min flaks så koser han seg vel bare langt nedi der og blir liggende til over termin for det haha..
Men ja, var godt å få et lite spark bak til alt baby tøy og alt :)

Lykke til :)

I dag har kroppen vært rar. Begynte med at jeg sov utrolig dårlig i natt fordi jeg var så sykt kvalm og måtte tisse hele tiden. Da jeg stod opp var magen løs og jeg måtte gå på do flere ganger. Leverte snuppa i bhg og la meg på sofaen for å slappe av da jeg kom hjem. Etter en stund begynte jeg å rydde litt her hjemme, ikke noe veldig tungt men da begynte jeg å få så sykt mye mensmurringer i magen og vondt i korsryggen. Måtte sette meg ned flere ganger. Kynnerene haglet på. Mye stikking og nedpress. Etter hvert reiste jeg å hentet snuppa og måtte på butikken på vei hjem. Det var så tungt og vondt. Det har roet seg litt i kveld siden jeg nå har fått slappet av, men har fortsatt vondt i korsryggen og mye kynnere (uavhenging av hverandre). Hååååper det er gode tegn på modning. Hadde aldri vondt i korsryggen med snuppa. Er 37+5 i dag.

Høres jo neste ut som fødselen er i gang hos deg da, eller i alle fall veldig heftig modning =D Spennende! SKjedd noe mer siden tirsdag...? :)

Etter en fantastisk jordmor samtale idag på sykehuset og på bakgrunn av mine 2 andre fødsler og veien videre har vært gjennom for å få lillegutt , er det nå bestemt at jeg ikke skal gå lenger enn termin uansett.
Blir forsøkt strippet 15.juli som et 8 dager før termin og er jeg ikke moden, skal vi prate med legen 30 min etter dette er forsøkt , for samtale av igangsetting:)
Føler en enorm lettelse over å ha blitt møtt med så stor forståelse og betryggelse <3

Og jordmoren vi var så heldige å prate med, var faktisk henne som tok imot min mann for snart 29 år siden :)
Veldig lettet nå <3

Noen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix:)?
Unntatt Orange is the New Black eller Black list :)

Noen som kan anbefale noen serier eller filmer eller dokumentarer på Netflix:)?
Unntatt Orange is the New Black eller Black list :)
Sett dokumentarserien making a murderer? Problemet er jo at det er vanskelig å bare se en episode :p

Modern family, how i met your mother og new girl er jo komiserier jeg aldri blir lei av :-)

Blackfish, en veldig god dokumentar

Andre serier jeg liker godt er breaking bad, better call saul, suits, Sherlock holmes :-)

Sett dokumentarserien making a murderer? Problemet er jo at det er vanskelig å bare se en episode :p

Modern family, how i met your mother og new girl er jo komiserier jeg aldri blir lei av :)

Blackfish, en veldig god dokumentar

Andre serier jeg liker godt er breaking bad, better call saul, suits, Sherlock holmes :)

Making a murder har vi faktisk også begynt å se ja :)

Takk for masse gode tips:) vi har akkurat fått oss konto så føler vi har mye å se på, vet bare ikke hva vi bør begynne med hehe :)

Back
Topp