drømmeren84
Gift med forumet
Dette har jeg gått glipp avdu er søt da ♡ jeg heia på Marius og var veldig fornøyd
![]()
Haha, ja nei Norah heiet jeg på fra dag 1 ,så at hun ikke vant, preget meg skikkelig den fredagen Hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette har jeg gått glipp avdu er søt da ♡ jeg heia på Marius og var veldig fornøyd
![]()
Men det er alltid 2 plassen i idol som får det til. 1 plassen blir liksom borteHaha, ja nei Norah heiet jeg på fra dag 1 ,så at hun ikke vant, preget meg skikkelig den fredagen Hahaha![]()
Kremt Kurt NilsenMen det er alltid 2 plassen i idol som får det til. 1 plassen blir liksom borte![]()
Men det er alltid 2 plassen i idol som får det til. 1 plassen blir liksom borte![]()
Ny jordmor time unnagjort!
Sambo var med for første gang for å skrive under på farskapspapirer.
Alt så bra ut med lille, blodtrykk, urin,osv. Hun sa hode var så godt som helt festet og at alle modningstegna mine lovte bra da det betydde kroppen gjorde seg klar. Kom inn på dette med overtid og sa jeg klarer ikke helt tanken på det pga formen min.. Hun sa hun kunne sjekke om jeg var moden på neste time om to uker (38 uker) og muligens tøye litt hvis det var åpning.. Soo ganske greit å få vite at hun var positiv til det![]()
Ny jordmor time unnagjort!
Sambo var med for første gang for å skrive under på farskapspapirer.
Alt så bra ut med lille, blodtrykk, urin,osv. Hun sa hode var så godt som helt festet og at alle modningstegna mine lovte bra da det betydde kroppen gjorde seg klar. Kom inn på dette med overtid og sa jeg klarer ikke helt tanken på det pga formen min.. Hun sa hun kunne sjekke om jeg var moden på neste time om to uker (38 uker) og muligens tøye litt hvis det var åpning.. Soo ganske greit å få vite at hun var positiv til det![]()
Åh, så bra! Jeg skal til jm i morgen, da er jeg 37+1. Lurte på om jeg skulle spørre om ho kan sjekke om all mensenmurring og kynnere har hatt effekt. Men så skal jeg til legen min uka etter når jeg er 38 uker, tviler på at han tøyer noe. Jeg er egentlig ikke utålmodig på å få han ut - men jeg er i så dårlig form. Er utålmodig på å få formen min bedreMen skjønner at uke 37 kan bli litt i knappeste laget til stripping
Uke 39 er så lenge til.
Du er i uke 37 og syntes det er lenge til uke 39? Jeg er ikke i uke 34 før imorgen jeg, DA KAN VI SNAKKE OM AT DET ER LENGE TIL DA hehehehe
Neida, jeg er faktisk helt ok psykisk sett, det går greit å vente på han. Men jeg har mensmurringer konstant, er kvalm og klarer ikke å sove, ligger/sitter og vrir på meg hele tiden. Holder på å bli smågal av å ikke ha det behagelig liksom Jordmor ville gjerne ha det gjort før slik at det ble minst mulig slikt på sykehuset. Greit å ha en unnskyldning til å dra med sambo ogsåTrodde de papirene ble underskrevet på sykehuset jeg hehe..
Spennende med tøying på neste kontroll da![]()
Håper jeg får samme svar når jeg skal på kontroll til torsdag![]()
Kanskje litt tidlig men går jo an å høre om du kan prøve og heller få oppsatt ny time litt senere for det?Åh, så bra! Jeg skal til jm i morgen, da er jeg 37+1. Lurte på om jeg skulle spørre om ho kan sjekke om all mensenmurring og kynnere har hatt effekt. Men så skal jeg til legen min uka etter når jeg er 38 uker, tviler på at han tøyer noe. Jeg er egentlig ikke utålmodig på å få han ut - men jeg er i så dårlig form. Er utålmodig på å få formen min bedreMen skjønner at uke 37 kan bli litt i knappeste laget til stripping
Uke 39 er så lenge til.
Hahaha, ser den. Men så kan du tenke at jeg er 3 uker leiere nåNeida, jeg er faktisk helt ok psykisk sett, det går greit å vente på han. Men jeg har mensmurringer konstant, er kvalm og klarer ikke å sove, ligger/sitter og vrir på meg hele tiden. Holder på å bli smågal av å ikke ha det behagelig liksom
Går snart over på å tygge smertestillende, og jeg gjør egentlig sjeldent det, men er smådesperat
![]()
Kanskje litt tidlig men går jo an å høre om du kan prøve og heller få oppsatt ny time litt senere for det?
Haha sant, du er jo faktisk 3 uker leiere på en måte haha
men forstår det så godt med slike ubehag og vondter... og når vi vet det nærmer seg som det faktisk gjør, så blir dagene og ubehagene enda mer uutholdelig...
Jeg prøver å ikke gå på veggen mtp vondter og sånn enda, for da blir virkelig de siste ukene langegla jeg har endel å gjøre hele uken blant annet, få tankene vekk fra den usle kroppen og helsa hehe
![]()
Haha! Men han er så stor at jeg ikke tenker på han når jeg tenker på IdolKremt Kurt Nilsen![]()
Hvor tidlig kan JM sjekke om man er moden? Har time i morgen 36+3 og jeg er UTÅLMODIG! Har ikke sååå angst for å føde lenger, men har skikkelig angst for å måtte føde på overtid!
Mener å huske hun sa det blir time 2 hver uke nå...
Ååå... kanskje jeg får grine meg til det..Her sjekker de ikke før du er på overtid, altså etter uke 40.
Hvor tidlig kan JM sjekke om man er moden? Har time i morgen 36+3 og jeg er UTÅLMODIG! Har ikke sååå angst for å føde lenger, men har skikkelig angst for å måtte føde på overtid!
Mener å huske hun sa det blir time 2 hver uke nå...