Ga vekk noen bøker på finn.. Hun som skulle ha de, hentet de idag og hadde tatt med en pose twist som 'takk'.
Snakk om å gjør den gravide godtesjuke sin dag! :-D
Snakk om å gjør den gravide godtesjuke sin dag! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skader ihvertfall ikke å prøveVet ikke om det er det som virker engang, men verdt et forsøkOg sist hjalp det ikke med magnesium, derfor tar jeg begge deler nå
Jeg sitter nå og utsetter å ringe lønningskontoret... Grugrugru![]()
Skader ihvertfall ikke å prøve. Minner meg på at jeg skal ut og få tak i det i ettermiddag
![]()
Får krysse fingrene for at det hjelper litt ihvertfallJeg våkna én natt med krampe i leggen og det var nok til at jeg kjøpte meg magnesium neste dag, jeg nekter å ha kramper som en gravid-ting as! Hjalp føler jeg, tar bare halv dose. Var bortreist i helga og glemte å ta med og da kom de tilbake, så tror det har en effekt![]()
Ble tante i går natt til en liten jente!åh så heldig hun er som er ferdig med svangerskap og fødsel...... Det er så mange lange tunge måneder igjen........ Vil bare bli ferdig!!
Sov godt!Jeg har lagt meg nå, litt over åttehar vært i dårlig humør i går og i dag. Håper litt ekstra søvn kan gjøre susen<3 mye som skjer i hverdagen her
får se om jeg sovner snart da.
Håper du har kjent masse liv nåJeg synes jeg har kjent veldig svakt med liv i dag, ikke de kraftige sparkene. Håper det er bedre i morgen...
Håper du har kjent masse liv nå![]()
Hvordan går det?Jeg synes jeg har kjent veldig svakt med liv i dag, ikke de kraftige sparkene. Håper det er bedre i morgen...
Hvordan går det?
Sånn har det vært for meg mange ganger og oftere denne gangen en med forrige!Jeg synes jeg har kjent veldig svakt med liv i dag, ikke de kraftige sparkene. Håper det er bedre i morgen...
Ligger sikkert bare litt annerledes enn vanlig så du ikke kjenner det på samme måtenJeg kjenner liv, men ikke så veldig hardt...litt små dult..
Men liv er vel liv...
Hvis det ikke bedrer seg så måned ta kontakt med legen syns jeg.Jeg kjenner liv, men ikke så veldig hardt...litt små dult..
Men liv er vel liv...
Jeg har den foran og har ikke fått beskjed om at den kan komme i veien igjen, bare at den flytter seg oppoverEtter at jm som tok oul på meg, gav meg feil info om hvor morkaken lå, altså da lå den liksom bak men så har det vist seg på 3d ul at den ligger godt foran og litt langt ned, fikk jeg ny innkalling til ul med morkaken plassering og vekstestimering på lillegutt om 16 dager..
Den ligger ikke altfor langt ned heldigvis da jeg ønsker vanlig fødsel men allikevel langt nok ned for en sjekk til..
Det er vel ikke sjanser for at den "detter" lenger ned etterhvert nå? Flytter seg vel heller oppover?
Jeg har den foran og har ikke fått beskjed om at den kan komme i veien igjen, bare at den flytter seg oppover![]()
Sånn har det vært for meg mange ganger og oftere denne gangen en med forrige!
Ligger sikkert bare litt annerledes enn vanlig så du ikke kjenner det på samme måtenmen trodde ikke det var noe problem å ringe føden uansett?
Legen min sa til meg mot slutten av sist svangerskap: du skal kjenne veldig lite liv før det er noen fare. Vet det er litt annerledes enn infoen som står på nett. Hadde morkaka foran i tillegg da.
Jeg hadde nok slått meg til ro med at jeg kjente bevegelser![]()
Hvis det ikke bedrer seg så måned ta kontakt med legen syns jeg.