~.:[Skravletråd]:.~

Vet ikke om det er det som virker engang, men verdt et forsøk:) Og sist hjalp det ikke med magnesium, derfor tar jeg begge deler nå:)

Jeg sitter nå og utsetter å ringe lønningskontoret... Grugrugru:P
Skader ihvertfall ikke å prøve:-). Minner meg på at jeg skal ut og få tak i det i ettermiddag:-)

Skader ihvertfall ikke å prøve:-). Minner meg på at jeg skal ut og få tak i det i ettermiddag:-)

Jeg våkna én natt med krampe i leggen og det var nok til at jeg kjøpte meg magnesium neste dag, jeg nekter å ha kramper som en gravid-ting as! Hjalp føler jeg, tar bare halv dose. Var bortreist i helga og glemte å ta med og da kom de tilbake, så tror det har en effekt :)

Jeg våkna én natt med krampe i leggen og det var nok til at jeg kjøpte meg magnesium neste dag, jeg nekter å ha kramper som en gravid-ting as! Hjalp føler jeg, tar bare halv dose. Var bortreist i helga og glemte å ta med og da kom de tilbake, så tror det har en effekt :)
Får krysse fingrene for at det hjelper litt ihvertfall:-)

Ble tante i går natt til en liten jente! :) åh så heldig hun er som er ferdig med svangerskap og fødsel...... Det er så mange lange tunge måneder igjen........ Vil bare bli ferdig!!

Gratulerer:)

Jeg har lagt meg nå, litt over åtte:) har vært i dårlig humør i går og i dag. Håper litt ekstra søvn kan gjøre susen<3 mye som skjer i hverdagen her:) får se om jeg sovner snart da.

Jeg synes jeg har kjent veldig svakt med liv i dag, ikke de kraftige sparkene. Håper det er bedre i morgen...

Håper du har kjent masse liv nå:)

Akkurat drukket et glass Villa og ligger nå på senga, så håper håper jeg kjenner noe...litt vanskelig å få gjort noe med siden jeg ikke er i hjemlandet..

Jeg kjenner liv, men ikke så veldig hardt...litt små dult..
Men liv er vel liv...
Ligger sikkert bare litt annerledes enn vanlig så du ikke kjenner det på samme måten:) men trodde ikke det var noe problem å ringe føden uansett?

Legen min sa til meg mot slutten av sist svangerskap: du skal kjenne veldig lite liv før det er noen fare. Vet det er litt annerledes enn infoen som står på nett. Hadde morkaka foran i tillegg da.
Jeg hadde nok slått meg til ro med at jeg kjente bevegelser:)

Etter at jm som tok oul på meg, gav meg feil info om hvor morkaken lå, altså da lå den liksom bak men så har det vist seg på 3d ul at den ligger godt foran og litt langt ned, fikk jeg ny innkalling til ul med morkaken plassering og vekstestimering på lillegutt om 16 dager..

Den ligger ikke altfor langt ned heldigvis da jeg ønsker vanlig fødsel men allikevel langt nok ned for en sjekk til..

Det er vel ikke sjanser for at den "detter" lenger ned etterhvert nå? Flytter seg vel heller oppover?

Etter at jm som tok oul på meg, gav meg feil info om hvor morkaken lå, altså da lå den liksom bak men så har det vist seg på 3d ul at den ligger godt foran og litt langt ned, fikk jeg ny innkalling til ul med morkaken plassering og vekstestimering på lillegutt om 16 dager..

Den ligger ikke altfor langt ned heldigvis da jeg ønsker vanlig fødsel men allikevel langt nok ned for en sjekk til..

Det er vel ikke sjanser for at den "detter" lenger ned etterhvert nå? Flytter seg vel heller oppover?
Jeg har den foran og har ikke fått beskjed om at den kan komme i veien igjen, bare at den flytter seg oppover :)

q
Jeg har den foran og har ikke fått beskjed om at den kan komme i veien igjen, bare at den flytter seg oppover :)

Det var godt å høre:) var et lite sekund nervøs for at jeg ikke skulle få føde vanlig :)
Takk :)

Sånn har det vært for meg mange ganger og oftere denne gangen en med forrige!
Ligger sikkert bare litt annerledes enn vanlig så du ikke kjenner det på samme måten:) men trodde ikke det var noe problem å ringe føden uansett?

Legen min sa til meg mot slutten av sist svangerskap: du skal kjenne veldig lite liv før det er noen fare. Vet det er litt annerledes enn infoen som står på nett. Hadde morkaka foran i tillegg da.
Jeg hadde nok slått meg til ro med at jeg kjente bevegelser:)
Hvis det ikke bedrer seg så måned ta kontakt med legen syns jeg.

Jeg slår meg til ro med at jeg har kjent liv. Var en travel dag i går, så har nok bare ikke lagt merke til der. Er små dult her og der nå :)

Jeg skal på UL på torsdag igjen.

Nedtelling til nok en UL for å passe på nyrefunksjonen til lille..... Ba om vekstestimering i tillegg da største Søstra var stor før termin og jeg har hatt høye sukkerverdier.... Og ikke nok med det! Har time til gjennomgang av tidligere fødsler og samtale på sykehuset rett etterpå!!!

Back
Topp