~.:[Skravletråd]:.~

Takk <3 Heldigvis ikke noe mer oppkast etter i dag tidlig, men får han verken til å spise noe mat eller drikke. Har prøvd med alt!! :(
Stakkar liten, sikker ubehag i magen :(
Håper du får i han mer i morgen :)

Kl 0350 var ute å renset øyene. Det nye betente øye er kjempe hovent og gjør ganske vondt...

I tillegg hoster jeg snart på meg ribbeinsbrudd.

Kl 0350 var ute å renset øyene. Det nye betente øye er kjempe hovent og gjør ganske vondt...

Herlighet! Sender deg det jeg har av immunforsvar, du må se å komme deg nå, ikke lenge før det skal ploppes nå! God bedring <3

Flere kynnere igjen denne uka. I tillegg kjennes de annerledes ut, nå kjenner jeg ikke strammingen så godt, bare et sug liksom. Gjør at det blir litt vanskelig å puste:)

Har levert i bhg, plantet to jordbærplanter (og løftet en 40l sekk jord..) og ligger nå på sofaen. I går ryddet jeg så mye at hele ettermiddag/kveld ble smertefull pga en nerve som kommer i klem, så jeg får vondt i halve kroppen. Kanskje jeg kan unngå det i dag.?

God bedring:/ øynene blir forhåpentligvis raskt bedre<3

Herlighet! Sender deg det jeg har av immunforsvar, du må se å komme deg nå, ikke lenge før det skal ploppes nå! God bedring <3
God bedring:/ øynene blir forhåpentligvis raskt bedre<3

Tusen takk, akkurat sover 2t!
Føler meg elendig...har sendt melding til mannen og sagt han må hente barnet, klarer ikke å gjøre annet enn å ligge i senga.

Du har virkelig fått det!
Må snart snu nå:-)
Da kan du jo håpe på at du holder deg frisk til babyen kommer:-)

God bedring!

Etter å spydd halve natta så fikk jeg sove på morgenen frem til halv to ca og våkna til tapt anrop fra der vi bestilte vogna!
Så idag skal vi hente nye bilen OG nye vogna :-D ååå gleder meg!
Og imorgen er sambo og mini hjemme, skal bli godt å kose oss litt sammen, er meldt fint vær :-)

Etter å spydd halve natta så fikk jeg sove på morgenen frem til halv to ca og våkna til tapt anrop fra der vi bestilte vogna!
Så idag skal vi hente nye bilen OG nye vogna :-D ååå gleder meg!
Og imorgen er sambo og mini hjemme, skal bli godt å kose oss litt sammen, er meldt fint vær :)

Gratulerer med ny vogn og bil :)

Er så deilig ute nå og er jo meldt supert vær fremover :) må jo bare nytes :)

Ååå ikke hatt matlyst på flere dager og nå når jeg fikk skikkelig cravings på frokostblanding er jeg tom for melk:-/

Jepp ;-) send mannen bort.. De har ganske mye kjekt til å ikke vær store plassen så verdt turen.. Fant meg ben & Jerry is også der hehe
Ja har vært der ett par ganger men lenge siden nå:-). Og ben og Jerry is:-D. Lykke om jeg skulle gå cravings på det:-D

Back
Topp