Hva da legen?Takk, ser frem til i morgen, men hun sier bare nok "du må bare hvile"...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva da legen?Takk, ser frem til i morgen, men hun sier bare nok "du må bare hvile"...
Takk <3 Heldigvis ikke noe mer oppkast etter i dag tidlig, men får han verken til å spise noe mat eller drikke. Har prøvd med alt!!Æsj da![]()
God bedring.
Stakkar liten, sikker ubehag i magenTakk <3 Heldigvis ikke noe mer oppkast etter i dag tidlig, men får han verken til å spise noe mat eller drikke. Har prøvd med alt!!![]()
Typisk.."Du må hvile"...
Fikk resept på nye øyendråper.
Typisk..
Håper øyedråper hjelper da i det minste.
Da må du kjøre på med dråper. Det er nok for deg nå. KlemOppdaget nettopp betennelse på det andre øye nå. SERIØST!
Herlighet! Sender deg det jeg har av immunforsvar, du må se å komme deg nå, ikke lenge før det skal ploppes nå! God bedring <3Kl 0350 var ute å renset øyene. Det nye betente øye er kjempe hovent og gjør ganske vondt...
I tillegg hoster jeg snart på meg ribbeinsbrudd.
God bedring:/ øynene blir forhåpentligvis raskt bedre<3Kl 0350 var ute å renset øyene. Det nye betente øye er kjempe hovent og gjør ganske vondt...
Herlighet! Sender deg det jeg har av immunforsvar, du må se å komme deg nå, ikke lenge før det skal ploppes nå! God bedring <3
God bedring:/ øynene blir forhåpentligvis raskt bedre<3
Kl 0350 var ute å renset øyene. Det nye betente øye er kjempe hovent og gjør ganske vondt...
Etter å spydd halve natta så fikk jeg sove på morgenen frem til halv to ca og våkna til tapt anrop fra der vi bestilte vogna!
Så idag skal vi hente nye bilen OG nye vogna :-D ååå gleder meg!
Og imorgen er sambo og mini hjemme, skal bli godt å kose oss litt sammen, er meldt fint vær![]()
Stikk ut på søndagsåpne kiwien ellernoe? vet jokeren her i tananger er oppe til 22 feks.. Var akkurat å kjøpte melk og brød selvÅåå ikke hatt matlyst på flere dager og nå når jeg fikk skikkelig cravings på frokostblanding er jeg tom for melk:-/
Har den åpent helt til 22? Kanskje jeg må sende gubben bort dit, ikke så langt heller:-DStikk ut på søndagsåpne kiwien ellernoe? vet jokeren her i tananger er oppe til 22 feks.. Var akkurat å kjøpte melk og brød selv![]()
Jepp ;-) send mannen bort.. De har ganske mye kjekt til å ikke vær store plassen så verdt turen.. Fant meg ben & Jerry is også der heheHar den åpent helt til 22? Kanskje jeg må sende gubben bort dit, ikke så langt heller:-D
Ja har vært der ett par ganger men lenge siden nåJepp ;-) send mannen bort.. De har ganske mye kjekt til å ikke vær store plassen så verdt turen.. Fant meg ben & Jerry is også der hehe