~.:[Skravletråd]:.~

Våknet opp uten stemme og Øyebetennelse i dag. Seriøst?!? Skal det aldri ta slutt?

Fikk sovet et par timer på dagen igår, sov nesten hele natta og har sovet nesten helt til kl 12, med litt tid våken mellom 8-9 tiden..
Det trengtes!
Fortsatt ikke helt i form men føler meg mye bedre nå enn igår, igår var bare fælt. Deilig å føle seg litt menneskelige igjen.

Er skikkelig rastløs. Ligger og prøver å hvile meg men hjertet bare dunker.

Må skryte litt altså!
Satte opp en kallax(med 8 rom) hylle nesten helt alene i dag. Kjente det etterpå men fornøyd :-D

Har også fått bestilt stellematte og diverse småtterier til lillegutt og sparkesykkel til storesnupp på Jollyroom idag. Og sendt forespørsel om babynest til ei på fb, noralilleulv. Kjempe mange fine ting :-)

Jeg vil lære meg å hekle, og tenkte å prøve å lære det fra internett-videoer og forklaringer. I går kjøpte jeg bomullsgarn og en heklekrok på vei til sykehuset, men glemte å kjøpe maskemarkører, så fant ut at jeg skulle vente til helga sånn at jeg fikk kjøpt meg det... men på vei fra Ullevål fant jeg en maskemarkør på bakken, akkurat det jeg trengte for å starte opp med det lille hekleprosjektet mitt :D Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å hekle, men jeg har lissom aldri fått til mer enn teppekanter.
Nå har jeg fått til å lage en magisk ring, og startet på det lille dyret jeg skal lage :) Blir lange dager hjemme, så hvorfor ikke prøve å lære noe nytt? :)

Jeg vil lære meg å hekle, og tenkte å prøve å lære det fra internett-videoer og forklaringer. I går kjøpte jeg bomullsgarn og en heklekrok på vei til sykehuset, men glemte å kjøpe maskemarkører, så fant ut at jeg skulle vente til helga sånn at jeg fikk kjøpt meg det... men på vei fra Ullevål fant jeg en maskemarkør på bakken, akkurat det jeg trengte for å starte opp med det lille hekleprosjektet mitt :D Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å hekle, men jeg har lissom aldri fått til mer enn teppekanter.
Nå har jeg fått til å lage en magisk ring, og startet på det lille dyret jeg skal lage :) Blir lange dager hjemme, så hvorfor ikke prøve å lære noe nytt? :)
Hvis du har binders liggende, så trenger du ikke å bruke penger på markører. Eller bare ta et lite stykke tråd av en annen farge og legg imellom som markør. Joa, de er fine og søte og sikkert kjekke, men jeg har aldri gidda å bruke penger på det :P Men så gøy at du har fått begynt! Det er jo så moro å hekle, og så utrolig mye fint man kan lage :D

Hvis du har binders liggende, så trenger du ikke å bruke penger på markører. Eller bare ta et lite stykke tråd av en annen farge og legg imellom som markør. Joa, de er fine og søte og sikkert kjekke, men jeg har aldri gidda å bruke penger på det :p Men så gøy at du har fått begynt! Det er jo så moro å hekle, og så utrolig mye fint man kan lage :D

Det tenkte jeg ikke på, så jeg bestilte en liten haug på ebay når jeg kom hjem, siden jeg fant bare en :P Men smart å bruke binders!

Det er skikkelig vanskelig! Men jeg har fått til å lage to runder nå, og troooor jeg har fått det til så langt, har i alle fall fått en sirkel som ser omtrent ut som den på videoen min :D men har fremdeles ikke peiling på hvordan jeg skal telle masker og sånt,for å kontrolltelle at jeg har det riktig, men det kommer vel etterhvert. hehe. Har hatt lyst til å lage hekleteppe også, med sånne oldemor/bestemorruter, så kanskje jeg klarer å lære meg det også nå.

Det tenkte jeg ikke på, så jeg bestilte en liten haug på ebay når jeg kom hjem, siden jeg fant bare en :p Men smart å bruke binders!

Det er skikkelig vanskelig! Men jeg har fått til å lage to runder nå, og troooor jeg har fått det til så langt, har i alle fall fått en sirkel som ser omtrent ut som den på videoen min :D men har fremdeles ikke peiling på hvordan jeg skal telle masker og sånt,for å kontrolltelle at jeg har det riktig, men det kommer vel etterhvert. hehe. Har hatt lyst til å lage hekleteppe også, med sånne oldemor/bestemorruter, så kanskje jeg klarer å lære meg det også nå.
Jeg synes det er enklest å telle oppå toppen av maskene, der du ser hele den løkka du tar nåla under, også telle løkker bortover. Mormorruter er kjempekoselig, også finnes det jo et utall fine typer av dem <3

Vurderer å vaske dyna i dag, formen er fortsatt kjempe dårlig...så blir mest å ligge på sofaen.

Det var skikkelig lurt. Jeg har bare gitt opp de figurene.. Men følge en video kan jeg sikkert! Greide å lage sko og en halv jakke etter video..:)

Leverte tidlig i bhg i dag:D og har brukt ca tre kvarter på grundig støvsuging av stua/ryddet kjøkkenet. Gørrsliten nå så har tatt en dusj og ligger på sofaen til jeg evt orker å finne på noe annet.

Da har jeg blitt sykemeldt ut neste uke for å få kommet meg til hektene igjen og forhåpentligvis få litt orden på bekkenet. Så får jeg se hvordan det blir fremover

Da har vi kjøpt stellebord med balje til badet og medela elektrisk brystpumpe og ammeinnlegg og vippestol +++ :)
Moro å komme nærmere og nærmere målet:)

Mangler bare seng og litt smått nå :)
har kjøpt vogn dyne, dyne og sengetøy også :)

Jeg er fortsatt syk, seriøst 1 uke nå!

Lover frøkna skulle få ha besøk av venninna i dag og jeg skulle lage pannekaker. Håper det går rolig for seg!

Back
Topp