Våknet opp uten stemme og Øyebetennelse i dag. Seriøst?!? Skal det aldri ta slutt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har binders liggende, så trenger du ikke å bruke penger på markører. Eller bare ta et lite stykke tråd av en annen farge og legg imellom som markør. Joa, de er fine og søte og sikkert kjekke, men jeg har aldri gidda å bruke penger på detJeg vil lære meg å hekle, og tenkte å prøve å lære det fra internett-videoer og forklaringer. I går kjøpte jeg bomullsgarn og en heklekrok på vei til sykehuset, men glemte å kjøpe maskemarkører, så fant ut at jeg skulle vente til helga sånn at jeg fikk kjøpt meg det... men på vei fra Ullevål fant jeg en maskemarkør på bakken, akkurat det jeg trengte for å starte opp med det lille hekleprosjektet mittJeg har alltid hatt lyst til å lære meg å hekle, men jeg har lissom aldri fått til mer enn teppekanter.
Nå har jeg fått til å lage en magisk ring, og startet på det lille dyret jeg skal lageBlir lange dager hjemme, så hvorfor ikke prøve å lære noe nytt?
![]()
Hvis du har binders liggende, så trenger du ikke å bruke penger på markører. Eller bare ta et lite stykke tråd av en annen farge og legg imellom som markør. Joa, de er fine og søte og sikkert kjekke, men jeg har aldri gidda å bruke penger på detMen så gøy at du har fått begynt! Det er jo så moro å hekle, og så utrolig mye fint man kan lage
![]()
Jeg synes det er enklest å telle oppå toppen av maskene, der du ser hele den løkka du tar nåla under, også telle løkker bortover. Mormorruter er kjempekoselig, også finnes det jo et utall fine typer av dem <3Det tenkte jeg ikke på, så jeg bestilte en liten haug på ebay når jeg kom hjem, siden jeg fant bare enMen smart å bruke binders!
Det er skikkelig vanskelig! Men jeg har fått til å lage to runder nå, og troooor jeg har fått det til så langt, har i alle fall fått en sirkel som ser omtrent ut som den på videoen minmen har fremdeles ikke peiling på hvordan jeg skal telle masker og sånt,for å kontrolltelle at jeg har det riktig, men det kommer vel etterhvert. hehe. Har hatt lyst til å lage hekleteppe også, med sånne oldemor/bestemorruter, så kanskje jeg klarer å lære meg det også nå.
Må du vaske dyna? Hva med å lufte den i stedet?Vurderer å vaske dyna i dag, formen er fortsatt kjempe dårlig...så blir mest å ligge på sofaen.
Det var skikkelig lurt. Jeg har bare gitt opp de figurene.. Men følge en video kan jeg sikkert! Greide å lage sko og en halv jakke etter video..Jeg vil lære meg å hekle, og tenkte å prøve å lære det fra internett-videoer og forklaringer. I går kjøpte jeg bomullsgarn og en heklekrok på vei til sykehuset, men glemte å kjøpe maskemarkører, så fant ut at jeg skulle vente til helga sånn at jeg fikk kjøpt meg det... men på vei fra Ullevål fant jeg en maskemarkør på bakken, akkurat det jeg trengte for å starte opp med det lille hekleprosjektet mittJeg har alltid hatt lyst til å lære meg å hekle, men jeg har lissom aldri fått til mer enn teppekanter.
Nå har jeg fått til å lage en magisk ring, og startet på det lille dyret jeg skal lageBlir lange dager hjemme, så hvorfor ikke prøve å lære noe nytt?
![]()
Må du vaske dyna? Hva med å lufte den i stedet?![]()
Aha. Til babys?Har kjøpt den brukt, så vil veldig gjerne vaske den![]()
Aha. Til babys?tenkte deres dyne
![]()