~.:[Skravletråd]:.~

Kan aldri tenke meg at det å lene seg litt bakover i en slags nedoverbakke kan skade? Men jeg har jo ikke peil, og vil ikke garantere noe her ... man hører jo folk si at man ikke skal gjøre ditten og datten uten instruktør. Jeg gjør det, da. Og ville heller ikke tenkt på det selv om jeg ikke hadde tatt et kurs. Hør med jordmor hvis du vurderer det og er usikker, kanskje?

Hører med jordmor jeg :)

Vært og hilst på huleboeren igjen idag på ny ul:-). Blir fulgt opp ekstra dette svangerskapet med ul. Alt sto bra til og han vokser og legger på seg som han skal:-)
Så koselig og godt å høre at han legger på deg som han skal :)
Kan jeg spørre hvorfor du får ekstra oppfølging ?

Så koselig og godt å høre at han legger på deg som han skal :)
Kan jeg spørre hvorfor du får ekstra oppfølging ?
Ja vi er glade for det:-). Jeg får ekstra oppfølging og ul siden mini var så liten da han ble født ifht at han ble født til termin. Veide 2745 gr og kom dagen før termin. Så denne gang får jeg ekstra ultralyder med vekstestimering 1 gang i måneden. Er også med i ett forskningsprosjekt ang svangerskapsforgiftning da jeg hadde svak antydning med det også med førstemann :-)

Ja vi er glade for det:-). Jeg får ekstra oppfølging og ul siden mini var så liten da han ble født ifht at han ble født til termin. Veide 2745 gr og kom dagen før termin. Så denne gang får jeg ekstra ultralyder med vekstestimering 1 gang i måneden. Er også med i ett forskningsprosjekt ang svangerskapsforgiftning da jeg hadde svak antydning med det også med førstemann :-)
Det er jo kjempe bra at du får ekstra oppfølging :) også er det jo så moro å se de :)

Jeg drikker kaffe og strikker, frøkna leker med lego og mannen forbereder kveldens middag. Altså, kan det bli noe bedre?

Ja gleder oss hver gang:-). Sist lå han med hendene over ansiktet og gjemte det :-).
Hehe, typisk :p
Jeg hadde håpet på en dobbel bekreftelse på at det var jente, men hun gjemte bort alt som var sist, håper hun viser ser frem neste gang, men det er ikke før i uke 32 da, jeg er 25 nå.

Jeg drikker kaffe og strikker, frøkna leker med lego og mannen forbereder kveldens middag. Altså, kan det bli noe bedre?
Høres ut som en herlig morgen.
Jeg ligger i sengen og nekter å stå opp.

Jeg får ikke sove på natten og ligger og vrir jeg og har vondt osv. Så da lar min snille mann meg sove litt ekstra på morgenen. Har ikke sovet helt til nå altså ;)

Jeg får ikke sove på natten og ligger og vrir jeg og har vondt osv. Så da lar min snille mann meg sove litt ekstra på morgenen. Har ikke sovet helt til nå altså ;)

Å som jeg gleder meg til mannen kommer hjem! :) da skal jeg ligge litt lengre en halv 8 ;)

Frøkna våknet 6 i dag tror jeg, eller var det 0545? Hun pleier aldri å være så tidlig opp. Stod opp kl 07 og spiste frokost kl 08..mannen sov til 8 ;)

Akkurat sovet i 30 min, skal snart lage vafler...er jo vaffeldagen i dag. Så skal vi på lekeplassen :)

Mye bedre dag enn i går:D vært våken siden seks, våknet jenta sju. Nå leker hun med duplo under bordet etter to herlige timer ute. Passe ryddig her også:D

Hehe, typisk :p
Jeg hadde håpet på en dobbel bekreftelse på at det var jente, men hun gjemte bort alt som var sist, håper hun viser ser frem neste gang, men det er ikke før i uke 32 da, jeg er 25 nå.
Typisk da:-/. Her viste han gladelig frem at det fremdeles er en gutt på vei men ansiktet var ikke noe kult å vise frem slik vi kunne få noen gode bilder. Får krysse fingrene for at hun viser seg bedre frem neste gang:-). Jeg skal tilbake om en måneds tid, da er jeg vel rundt 27 eller 28 uker på vei, er 23 nå (bikker over til 24 på søndag):-). Får ul 1 gang i måneden frem til termin:-)

Merker lille i magen begynner å ta plass, og orker selv ikke så mye mat lenger. Blir mett bare jeg ser på maten

Typisk da:-/. Her viste han gladelig frem at det fremdeles er en gutt på vei men ansiktet var ikke noe kult å vise frem slik vi kunne få noen gode bilder. Får krysse fingrene for at hun viser seg bedre frem neste gang:-). Jeg skal tilbake om en måneds tid, da er jeg vel rundt 27 eller 28 uker på vei, er 23 nå (bikker over til 24 på søndag):-). Får ul 1 gang i måneden frem til termin:-)
Gøy å se en gang i mnd da, skulle gjerne det jeg også :p får aldri nok ;)
Syns det er fint du får oppfølging :)

Frøkna våknet 6 i dag tror jeg, eller var det 0545? Hun pleier aldri å være så tidlig opp. Stod opp kl 07 og spiste frokost kl 08..mannen sov til 8 ;)

Akkurat sovet i 30 min, skal snart lage vafler...er jo vaffeldagen i dag. Så skal vi på lekeplassen :)
Høres koselig ut :)

Back
Topp