Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.OK, det gjør ikke jeg. Er så si det eneste jeg har spist på knekkebrødet hele graviditeten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.OK, det gjør ikke jeg. Er så si det eneste jeg har spist på knekkebrødet hele graviditeten.
Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.
Ja, det er jeg enig i.Jeg tenker at man må gjøre sin egen vurdering av hva som er riktig.
Her så både jordmor og lege på meg som jeg var en idiot da jeg spurte.
Jeg trodde jeg for 1.5 år siden var blitt matforgiftet av salami. Da fikk jeg beskjed om at det var så si umulig da jeg ble innlagt på sykehuset.
Prøver men ikke så mye som fristerDa må du tvinge fram dilla på noe annet![]()
HehePrøver men ikke så mye som frister![]()
Det er så utrolig godt men er selvsagt allergisk :-(Hehe![]()
Appelsiner er jo billig nå ser jeg, kan det være No?
Samme her. . Tåler de ikkeDet er så utrolig godt men er selvsagt allergisk :-(
Er så utrolig kjedelig:-/Samme her. . Tåler de ikke![]()
Skylder på mamma hun hadde dilla på det når hun gikk gravid med meg og spiste 1 kg om dagen og jeg er den eneste av 4 barn som er allergisk. Og kun til appelsin, tåler annen sitrusfrukt.Er så utrolig kjedelig:-/
Greit å ha noen å skylde påSkylder på mamma hun hadde dilla på det når hun gikk gravid med meg og spiste 1 kg om dagen og jeg er den eneste av 4 barn som er allergisk. Og kun til appelsin, tåler annen sitrusfrukt.
Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.
Den følelsen når tuppa på 4 insisterer på å kjøpe salami på butikken.. og nå sitter å spist det ved siden av meg![]()
Sitronsyre blir i hvertfall basisk i magen vårDere frister veldig med all appelsin snakket... Men samtidig skikkelig halsbrannTror det er en dårlig miks med syrlige ting da
![]()
Ikke varmt nokMen du kan jo også spise salami? Den er varmebehandlet![]()
Gratulerer til jenta diHurra i dag er verdens beste jente 2
år
Vekket med gave, sang, muffins og seigemenn. Frøkna har en fest!
Mor selv våkner med tidenes migreneanfall...
Skal i gang med å lage mat til gjestene nå.