~.:[Skravletråd]:.~

OK, det gjør ikke jeg. Er så si det eneste jeg har spist på knekkebrødet hele graviditeten.
Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.

Mulig jeg lever etter gamle regler. Da jeg var gravid i 2011-2012 så var det fy-fy å spise salami. Lever etter samme regler nå.

Jeg tenker at man må gjøre sin egen vurdering av hva som er riktig.
Her så både jordmor og lege på meg som jeg var en idiot da jeg spurte.

Jeg trodde jeg for 1.5 år siden var blitt matforgiftet av salami. Da fikk jeg beskjed om at det var så si umulig da jeg ble innlagt på sykehuset.

Jeg tenker at man må gjøre sin egen vurdering av hva som er riktig.
Her så både jordmor og lege på meg som jeg var en idiot da jeg spurte.

Jeg trodde jeg for 1.5 år siden var blitt matforgiftet av salami. Da fikk jeg beskjed om at det var så si umulig da jeg ble innlagt på sykehuset.
Ja, det er jeg enig i.

Er så utrolig kjedelig:-/
Skylder på mamma hun hadde dilla på det når hun gikk gravid med meg og spiste 1 kg om dagen og jeg er den eneste av 4 barn som er allergisk. Og kun til appelsin, tåler annen sitrusfrukt.

Skylder på mamma hun hadde dilla på det når hun gikk gravid med meg og spiste 1 kg om dagen og jeg er den eneste av 4 barn som er allergisk. Og kun til appelsin, tåler annen sitrusfrukt.
Greit å ha noen å skylde på :-). Jeg er allergisk mot all citrus og så vidt jeg vet eneste i familien som er allergisk mot det også

Åh, fikk lyst på appelsin! Må kjøpes til uka :)

Dere frister veldig med all appelsin snakket... Men samtidig skikkelig halsbrann :confused::rolleyes: Tror det er en dårlig miks med syrlige ting da :-P

Kjenner jeg blir litt stressa av tanken på barsel i juli!! Var på ekstra Ul i går,å hørte om det var mange fødene i juli.Hun sjekka lista,å jadda det var en god del:confused: liker barsel så passe dårlig fra før

Hurra i dag er verdens beste jente 2
år :)

Vekket med gave, sang, muffins og seigemenn. Frøkna har en fest!

Mor selv våkner med tidenes migreneanfall...
Skal i gang med å lage mat til gjestene nå.
Gratulerer til jenta di :)

Så gøy med salg og å få ting vi trenger til 25%. I tillegg fikk jeg bilstol til halv pris selv om det tilbudet ikke skulle være før i neste uke en gang:-).

Back
Topp